Sportas yra socialinis reiškinys


Sporto apibrezimas. Sportas kaip socialinis reiskinys. Sportas socialinis reiskinys. Sportas - socialinis reiskinys. Sportas socoalinis reiskinys. Referatai sporto tema. Kursinis sporto varzybos informacija,socialinis valdymas. Apie socialinis reiskinys. Emocinis tonas. Sporto kaip socialinio reiskinio reiskme.

Sociologijos referatas. Savo prigimtimi ir esme sportas yra labai artimas menui. Bet jeigu sportas nėra menas, tai dar nereiškia, kad sporto vieta kultūros vertybių sistemoje yra menkesnė. Netgi sporto apibrėžimas kildintas iš anglų kalbos žodžio to disport, šis – iš lotyniško deportare (linksmintis, pramogauti). Taigi, sportas ir menas vienas kitą papildo.


Pedagogo asmenybės įtaka auklėtiniams – visada ir visur buvo aktuali. Tiek pedagogikos klasikai, tiek įvairių epochų švietėjai pripažino, kad pedagogo nepakeis nei programos, nei vadovėliai, nei mokymo priemonės ar tobuliausia technika. Ugdymo procese pedagogas savo asmenybės jėga, gyvenimo būdu, bendravimo kultūra nusipelno auklėtinių palankumą ir daro jiems didelę įtaką.

Kai ugdyme orientuojamasi į prigimtinių žmonių galių, individualybės puoselėjimą, auklėtinių saviraišką, ypatingi reikalavimai kyla pedagogo asmenybei, bei jo pedagoginiams gebėjimams, talentui – žodžiu, asmeniniam pavyzdžiui. Pavyzdys – veiksminga ugdymo priemonė. Psichologinis jo pamatas yra tas faktas, kad žmonių pasąmonė turi ypatybę lyginti save su kitai, perimti kitų mąstymo būdą, elgseną kalbėseną. Pedagogikoje ypač svarbus veidrodžio dėsnis – auklėtinis, stebėdamas pedagogą, stengiasi kopijuoti jo elgseną, būti panašus į jį.

Pedagogo padėtis ugdyme yra prioritetinė, ir tai jam kelia didžiulius reikalavimus. Būtent: pedagogas pats privalo būti brandi asmenybė, nes tik brandi asmenybė laiduoja tvirtą ugdymo proceso sampratą.

Daugelis pedagogikos teoretikų pabrėžia pedagogo asmenybės reikšmę ugdymo procese, aiškindami ją kaip vieną svarbiausių ugdymo veiksnių. Paprastai pedagogo asmenybė neturi individualių bruožų, nedarančių įtakos ugdytinio asmenybės formavimui, nes ugdymo procese svarbu ne tiek tai, ką pedagogas skelbia, bet tai, kos jis pats yra.

Iš visų žmogaus savybių gebėjimas bendrauti yra pats svarbiausias. Bendravimas – viena iš pagrindinių žmogaus vertybių, Tai, ką žmogus laiko svarbiausiu ir labiausiai vertina. Be bendravimo neįmanomas joks profesinis pasirengimas ir tobulėjimas, negalima jokia kuriamoji veikla, joks ugdomasis darbas.

Bendravimas apibrėžiamas kaip žmonių tarpusavio sąveika, kurios metu keičiamasi informacija, sukuriamas atitinkamas emocinis tonas ir daroma vienokia ar kitokia įtaka.

Trenerio ir jo auklėtinių santykiai sporto treniruotės vyksme labai priklauso nuo veiklos sėkmės. Tas treneris, kuris nekreipia dėmesio į tarpusavio santykius, dažnai konfliktuoja, nenori ar nemoka suprasti savo auklėtinių, gerų darbo rezultatų pasiekti negali.

Daugelis mano jog bendrauti yra labai paprasta. Tačiau ne kiekvienas bendravimas, ne visi tarpusavio santykiai praturtina abi bendraujančias šalis. Žmonės praturtina tik aukšta pedagogine morale paremtas bendravimas.

  • Sociologija Referatai
  • 2011 m.
  • 6 puslapiai (1419 žodžių)
  • Sociologijos referatai
  • Microsoft Word 11 KB
  • Sportas yra socialinis reiškinys
    10 - 2 balsai (-ų)
Sportas yra socialinis reiškinys. (2011 m. Birželio 21 d.). http://www.mokslobaze.lt/sportas-yra-socialinis-reiskinys.html Peržiūrėta 2016 m. Gruodžio 10 d. 10:57