Sportinių renginių organizavimas


Kūno kultūros skaidrės. Sportinių renginių organizavimas. Specialus renginys. Specialiųjų renginių klasifikavimas. Renginių tipologija. Renginių klasifikavimas. Išvados. Svarbiausi planavimo momentai. Planavimo privalumai. Renginių planavimo procesas. Projekto planavimo procesas vienkartiniams renginiams. Renginių planavimo procesas. Strategijos kūrimo procesas. Vadinasi galima daryti. Nesuvokus renginio tikslo (o tai ir yra strategija). Pirmiausia mes turėtumėme užduoti sau keletą klausimų. Biudžetas.


Renginių klasifikavimas Pagal laisvalaikio lygius: rekreaciniai (pramoginiai) švietėjiški (pažintiniai) šventiniai Pagal renginių pobūdį (žanrą, stilių): liaudiški pramoginiai sportiniai vieši arba uždari Pagal dalyvių skaičių: masiniai kameriniai.

RENGINIO ORGANIZAVIMO KOMPONENTAI Aktyvo subūrimas ir darbų pasiskirstymas Scenarijaus sudarymas Reklama Apipavidalinimas (vaizdinis, garsinis) Repeticijų organizavimas Apdovanojimų parinkimas Rėmėjų paieška, padėka jiems.

REIKALAVIMAI RENGINIO SCENARIJUI Titulinis lapas (miestas, rajonas ar pan., pavadinimas, autorius, data) Forma Tema Temos motyvacija Vieta Tikslai ir uždaviniai Parengiamieji darbai Trukmė Renginio vyksmas Pritaikymo galimybės Naudota literatūra.

RENGINIO VEDĖJO SAVYBĖS Taktas Skonis Humoro jausmas Geranoriškumas Asmeninis žavesys (patrauklumas) Savivalda Savikritiškumas Ryžtingumas (nebijojimas rizikuoti).

GEBĖJIMAI Oratoriniai Išradingumas, gebėjimas improvizuoti Organizaciniai Aktoriniai Muzikiniai Atmintis Pastabumas Vaizduotė Gebėjimas režisuoti.

Svarbiausiais renginiais vadinami renginiai, kurie savo mastu ir žiniasklaidos susidomėjimu pritraukia dideles mases žmonių, sulaukia žiniasklaidos dėmesio ir ekonominės naudos. Ypatingieji renginiai priklauso tiems renginiams, kurie yra susilieję su miesto dvasia ir gyvenimo būdu, tad, tapdami vietovės sinonimu, įgyja platų pripažinimą ir išgarsėjimą. Svarbiausieji arba pasikartojantys ribotos trukmės vienkartiniai renginiai išsivystė visų pirma norint padidinti trumpesniam ar ilgesniam terminui turistinio objekto patrauklumą ir pajamingumą. Tokių renginių sėkmė priklauso nuo jų unikalumo, prestižo arba momento svarbos, galinčių sukelti susidomėjimą bei patraukti dėmesį. Megarenginiai savo mastu ir svarba yra tie renginiai, kurie sutraukia ypač daug turistų, sukelia žiniasklaidos dėmesį, pakelia objekto prestižą, turi ekonominį efektą vietovės bendruomenei ar tam, kam jie skirti. Megarenginiai yra tokie didžiuliai renginiai, kad jie paveikia ištisas ekonomikas ir yra aprašomi viso pasaulio žiniasklaidoje. Šiaip tokie renginiai išsivysto kaip konkurencijos išdava.

Sportinių renginių organizavimas. (2014 m. Birželio 21 d.). http://www.mokslobaze.lt/sportiniu-renginiu-organizavimas.html Peržiūrėta 2016 m. Gruodžio 03 d. 15:53