Sporto ir mitybos programa


Sveikatos programa. Sporto programa ,, Širdies kraujagyslių ir kvėpavimo sistemos treniruotumas “. Individuali savaitinė kardio treniruotės programa. Mitybos programa. Dienos valgiaraštis. Pusryčiai – 332 kcal. Pietūs – 266 kcal. Vakarienė – 133 kcal. Iš viso 731 kcal per 1 dieną.


Pagal gautą širdies kraujagyslių ir kvėpavimo sistemos rezultatą ir nustatyta rufję indeksą, galiu teigti, kag mano treniruotumas yra patenkinamas. Kad pasiekti gerą treniruotumą, o po kažkiek laiko labai gerą treniruotumą, nusprendžiau pradėti kardio treniruotes nuo pirmos savaitės taip:

Visą savaitę, kiekvieną rytą vos atsikėlus išgerti stiklinę vandens, kad aprūpinti organizmą elektrolitais ir daryti aerobikos pratimus iki 20 min. Taip pat tris kartus per savaitę bėgioti iki 30 – 40 min. ir bėgimo metu keisti bėgimo greitį: 5 min. bėgti lėtai, 5 min. vidutiniu greičiu ir 5 min. greitai.

Praėjus savaitei, viską toliau nusprendžiau daryti tą patį, tik jau galima padidinti krūvį ir venkti monotonijos, tiesiog pakeisti treniruočių tipą. Kadangi mūsų kūnas labai greitai įpranta ir adaptuojasi prie monotonijos, dėl ko gali sulėtėti ar visai sustoti progresas.

Pagal gautą kūno masės indeksą, galiu teigti, atsižvelgiant į kūno masės indėkso reikšmes, kad mano kūno svoris normalus.

Sužinojusi paros energijos poreikį (PEP – 740,121) kilokalorijoms per dieną, sudarau dienos valgiaraštį pagal produktų energetinę vertę (priešpiečius ir pavakarius niekada nevalgau):

  • Sveikata Programos
  • 2015 m.
  • Lietuvių
  • 3 puslapiai (384 žodžiai)
  • Sveikatos programos
  • Microsoft Word 13 KB
  • Sporto ir mitybos programa
    10 - 4 balsai (-ų)
Sporto ir mitybos programa. (2015 m. Gruodžio 01 d.). http://www.mokslobaze.lt/sporto-ir-mitybos-programa.html Peržiūrėta 2016 m. Gruodžio 07 d. 14:38