Sporto klubas Body Gym verslo planas


Ekonomikos verslo planas. Santrauka. Įmonės aprašymas. Bendra informacija apie įmonę. Įmonės įkūrimo veiksniai ir istorija. Paslaugų aprašymas. Projekto aprašymas. Projekto idėja. Investicijų poreikis ir finansavimo šaltiniai. Aplinkos analizė. Rinkos apžvalga. Konkurencojos analizė. Marketingo planas. Kainų politika. Pardavimo strategija. Reklama ir rėmimas. Paslauga. Paslaugų teikimo aprašymas. Patalpos ir įrengimai. Žaliavos ir tiekėjai. Valdymas ir personalas. Savininkas ir vadovas. Personalas. Rizikos analizė. Finansų planas. Pajamų prognozė. Sąnaudų prognozė. Įmonės ekonominiai rodikliai ir išvados. Priedai.


Kita konkurentų rūšis – netiesioginiai. Tai įstaigos, užsiėminėjančios panašia į sportinę orientuota veikla, bet suteikia ir tokias pačias paslaugas. Tačiau jos aptarnauja to pačio segmento vartotojus. Šiuo atveju tai galėtų būti sporto kompleksai, sportas mokyklose, kurie propaguoja žaidiminio pobūdžio sporto šakas pavyzdžiui krepšinį, tinklinį, stalo tenisą. Dar įtakos gali turėti sportavimas namie individualiai, nes žmogus, užuot ėjęs į sporto klubą, gali nusipirkti treniruoklių ir treniruotis namie. Tai turi įtakos steigiamo klubo veiklai, tačiau tokio pobūdžio konkurencija nėra tokia stipri, kaip kad tiesioginė.

Susumavus rezultatus, matoma, jog stipriausi tiesioginiai konkurentai būtų sporto klubai „Hermis“ ir VšĮ „Sportonas“.

Apibendrinant visą konkurencinę aplinką, reikėtų sudaryti steigiamos įmonės privalumus ir trūkumus lyginant su konkurentais, esančiais rinkoje.

Puiki, patogi, visiems matoma ir prieinama vieta, gera geografinė padėtis.

Naujos paslaugos sporto klubų veikloje (mitybos planų sudarymas) pateikimas ir tobulinimas rinkoje.

Marketingo planas – viena svarbiausių verslo plano dalių. Joje reikia parodyti kuriamos įmonės paslaugos paklausą, ar ji atitinka vartotojų poreikius ir bus parduota kainomis, kurios užtikrins pelną ir leis išsilaikyti rinkoje. Šioje dalyje turi būti aprašomas paslaugų „įvedimas“ į rinką, priemonės, skatinančios pritraukti kuo daugiau klientų kuriamos įmonės strateginiam ir veiklos tikslams įgyvendinti.

Norint pradėti kurti marketingo planą, visų pirma reikia suformuluoti marketingo tikslus ir strategiją. Įmonėje bus taikomi šie veiklos tikslai:

Išsiskirti iš konkurentų savo paslaugų asortimente naudojant mitybos planų sudarymą, pritraukiant klientus prieinamomis kainomis.

Stengtis kuo daugiau informuoti žmones apie naują sporto klubą, naudojant reklamą spaudoje bei lauko reklamą (plakatus).

Atsižvelgiant į pasirinktus tikslus, pasirenkama pardavimų skatinimo koncepcija, pagal kurią vėliau parengiama marketingo strategija. Tai įmonės tikslų bei galimybių ir jos kintamų galimybių suderinamumo bei palaikymo procesas. Taigi šiai įmonei bus taikoma paslaugų pardavimo skatinimo koncepcija, kurios idėja yra ta, kad paslaugos bus parduotos tik tada, jei įmonė jų pardavimų skatinimui skirs pakankamai dėmesio. Tai bus galima padaryti taikant reklamos priemones, šiuo atveju lauko reklaminius plakatus bei reklamą laikraštyje. Taip bus pritraukiama daugiau klientų. Tam įtakos turės ir mažos kainos, kurios gali ženkliai padidinti klientų skaičių, kuris kompensuos išlaidas, didins pardavimų apimtį bei savo ruožtu pelną.

Galutinai pritaikius marketingo koncepciją, būtų galima visiškai sukurti ir įtvirtinti marketingo strategiją. Tad šiuo atveju tai būtų kainos strategija, konkrečiau sakant, planuojamoje įkurti įmonėje bus taikoma kainų lyderystės strategija (mažos kainos). Tokiu būdu siekiama efektyviai kovoti su konkurentais, nes, kaip žinoma, kitų sporto klubo paslaugų kainos pigumu nepasižymi.

Pasirinkus strategiją, reikia nustatyti paslaugų kainas. Paslaugų kainoms įtakos turės šie veiksniai:

Konkurentai. Kadangi jie yra jau įsitvirtinę rinkoje ir turi daugiau patirties, naujai kuriamo sporto klubo kainodara bus formuojama atsižvelgiant į jų kainas, kitimo tendencijas ir panašiai.

Paslaugos savikaina. Taip pat labai svarbus veiksnys, todėl svarbu žinoti, kokio dydžio ji bus, nes norint taikyti mažas kainas, taip pat ir savikaina turi būti santykinai maža.

Ekonominės sąlygos. Šiais laikais labai aktualus veiksnys. Esant ekonominiam sunkmečiui, šios sąlygos yra prastesnės, sunkiau pritraukti potencialių klientų. Klesti nedarbas, todėl mažai žmonių gali skirti lėšų antraeilių poreikių tenkinimui, tame tarpe ir sporto klubo paslaugoms.

  • Ekonomika Verslo planai
  • 2014 m.
  • 23 puslapiai (4816 žodžių)
  • Universitetas
  • Ekonomikos verslo planai
  • Microsoft Word 86 KB
  • Sporto klubas Body Gym verslo planas
    10 - 2 balsai (-ų)
Sporto klubas Body Gym verslo planas. (2014 m. Spalio 01 d.). http://www.mokslobaze.lt/sporto-klubas-body-gym-verslo-planas.html Peržiūrėta 2016 m. Gruodžio 09 d. 05:59