Sporto pratimai


Kūno kultūros namų darbas. Sportas sveikata. Įtūspstai su hanteliu. Pritūpimai su hanteliu. Hantelių kėlimas į viršų. Hantelių kėlimas prie pečio. Hantelio kėlimas virš galvos. Pusinis pritūpimas.


Šis pratimas apkrauna sėdmenų raumenis, Darydami įtūpstą į priekį, jūs perkeliate visą savo svorį ant priekinės kojos. Tai gana sunkus pratimas, nes reikia išlaikyti pusiausvyrą.

Iš pradžių laikykite rankas taip, kaip parodyta paveiksliuke, tada kelkite rankas į viršų ir taip kartokite kelis kartus.

Hantelių kėlimas prie pečio:

Kaip atlikti: Iškelkite vieną ranka susvoriu į viršų. Lenkite ją per alkūne už galvos. Gražinkite ranką įpradinę padėtį. Darykite pakartojimus vienai rankai (pvz 8) vėliaukitai.

Žengiame žingsnį, o kelius lenkiame tol, kol šlaunys pasidarys beveik lygiagrečios grindims.

Sporto pratimai. (2015 m. Gegužės 10 d.). http://www.mokslobaze.lt/sporto-pratimai.html Peržiūrėta 2016 m. Gruodžio 05 d. 18:46