SPORTo prekių grupės prekinių ženklų konkuravimas rinkoje


Vadybos skaidrės. SPORTo prekių grupės prekinių ženklų konkuravimas rinkoje. Pranešimo tikslas ir uždaviniai. Prekės ženklas. Brendas ang. „Brand“. Konkuravimas rinkoje. Nike’’. Adidas’’. NIKE’’ silpnybės. ADIDAS’’ silpnybės. Nike’’ ženkliai lenkia ,,Adidas’’ konkurencijoje. Išvados.


Tikslas – išsiaiškinti dviejų sporto prekinių ženklų konkuravimą rinkoje. Uždaviniai Apibrėžti prekės ženklo sampratą. Apibrėžti konkuravimo rinkoje sampratą. Apžvelgti konkuravimą tarp dviejų garsių sportinių firmų ir.

Konkuravimas rinkoje – tai savotiškos gamybos bei prekybos įmonių ar paslaugų teikėjų varžybos dėl vartotojų palankumo, lojalumo. Konkurencija yra būtinas šiuolaikinės ekonomikos atributas, skatinantis kokybės gerėjimą, bei inovacijų diegimą.

Į darbą neįtraukia garsių dizainerių, savi kompanijos dizaino sprendimai kartais atrodo pernelyg neįprasti, jei ne grubūs.2)Socialiniai tinklai. Interbrand ekspertai mano, kad vienintelė žiniasklaidos priemonė, kur Nike atsilieka nuo Adidas - tai socialiniai tinklai. 3) Atsilikimas futbolo ekipuotėje.

  • Vadyba Skaidrės
  • 2015 m.
  • Lietuvių
  • 18 puslapių (1202 žodžiai)
  • Vadybos skaidrės
  • MS PowerPoint 957 KB
  • SPORTo prekių grupės prekinių ženklų konkuravimas rinkoje
    10 - 7 balsai (-ų)
SPORTo prekių grupės prekinių ženklų konkuravimas rinkoje. (2015 m. Gruodžio 15 d.). http://www.mokslobaze.lt/sporto-prekiu-grupes-prekiniu-zenklu-konkuravimas-rinkoje.html Peržiūrėta 2016 m. Gruodžio 05 d. 06:32