Sporto šventė šeimai Renginio projektas


Turizmo projektas. Projekto idėjos/situacijos analizė. Ekonominiai veiksniai. Politiniai veiksniai. Socialiniai – kultūriniai veiksniai. Technologiniai veiksniai. Ssgg analizė. Rizikos identifikavimas. Rizikos mažinimo veiksnių numatymas.


Tačiau, pardavimų vartojamosios galios sumažėjimas, lemia gyventojų pajamų mažėjimą ir emigracijos didėjimą. Nepakankamas kultūrinius renginiu finansavimas ir rėmimas, stabdo kultūrinį plėtojimą.

Šalimais šventės mažyliai bus užimti įvairiausiais užsiėmimais, Vardas Pavarde mielai su visais dalinsis mamos laimės formule

Stebėjo kaip vyksta visas darbas renginio paruošimo metu. Vertino paruoštus darbus. Tikslino tam tikrus neatitikimus.

Koordinatorius – sugebėjimas suburti kitus dirbti siekiant bendro tikslo

Koordinavo visus daromus darbus. Tikslino atsiskaitymų datas. Koordinavo susibūrimų datas. Bendravo su visa komanda.

Profesionaliai dirbanti su klientais, bei partneriais. Turinti nemažai patirties rėmėjų paieškos srityje.

Formuotojas – dinamiškas lyderis, kuris skatina kitus veikti.

Dirbo su visais komandos nariais, taip buvo komandos lyderis greitai ir efektyviai spręsdavo problemas. Ieškodavo originalios išeities.

Išteklių tyrėjas – orientuotas į tarpusavio santykius, smalsus ir komunikabilus.

Bendradarbiaudavo su renginio rėmėjais, sudarydavo su jais sutartys. Bei taip pat dirbo su įmonės partnerių pakvietimais.

Komandoje dirbo labai efektyviai, moka save išreikšti, bei sujungti visų gebėjimus į vieną bendrą efektyvią komandą.

Įgyvendintojas – sistemiškas, disciplinuotas ir praktiškas.

Greitai ir aiškiai rasdavo reikiamą išeiti iš padėties. Originaliai apeidavo problemas ir greitai pasiekdavo reikiamų rezultatų dirbant su scenarijumi.

Užbaigėjas – orientuotas į tikslą, laiku pateikia darbo rezultatus.

Surinko visus darbus į vieną krūvą, bei sujungė tai kaip vieną bendrą projektą.

Gamybininkas – kūrybiškas, turtingos vaizduotės, originalus.

Paruošė visą šventės scenarijų, bei šventėje siūlomų pramogų sąrašą. Pakvietė pramogų tiekėjus, bei sudarė sutartys.

Orientuojamės į šeimas, socialiniai tinklai, tai vienas iš būdų kur galima greičiausiai pasiekti šias tikslines grupes

Televizijos kanalų pagalba norime pasiekti, mūsų vyresniąją kartą, kuri irgi pagal užsakovus taip pat susidomėtu renginiu.

Žmonių srautą yra labai sunku suvaldyti, bet vienas iš būdų, tai išsiplėsti per didesnį visą parko teritoriją. Jeigu ir bus per didelis žmonių kiekis jie nebus susigūžę vienoje vietoje. Mažesniam žmonių kiekiui tai netrukdys, o didesnis srautas turės daugiau laisvos erdvės.

  • Turizmas Projektai
  • 2015 m.
  • Lietuvių
  • 14 puslapių (1838 žodžiai)
  • Kolegija
  • Turizmo projektai
  • Microsoft Word 123 KB
  • Sporto šventė šeimai Renginio projektas
    10 - 7 balsai (-ų)
Sporto šventė šeimai Renginio projektas. (2015 m. Spalio 28 d.). http://www.mokslobaze.lt/sporto-svente-seimai-renginio-projektas.html Peržiūrėta 2016 m. Gruodžio 08 d. 00:20