Sprendimo pirkti priemimas ir vertės vartotojui kūrimo praktika derybų proceso metu


Vadybos kursinis darbas. Gamybinės paskirties prekių sprendimo pirkti priemimo proceso ypatumai ir vertės vartotojui kūrimo praktika derybų proceso metu. Įvadas. Gamybinės paskirties prekės. Gamybinės paskirties prekių klasifikavimas. Žaliavos. Medžiagos. Komponentai. Aptarnavimo medžiagos. Techninės kontrolės organizavimas. Sprendimo pirkti priėmimo proceso tyrimai. Procesinis valdymas. Planavimas. Vykdymas. Tikrinimas. Gerinimas. Reklamos vaidmuo. Vertės vartotojui kūrimas ir santykių su vartotojais vystymas. Santykių inicijavimas. Santykių kūrimas. Santykių vystymas. Santykių palaikymas. Derybų proceso įpatumai. Išvados. Literatūros sąrašas.


Tikslas – pateikti vartotojui gamybinės paskirties prekių, kaip paslaugos , pasirinkimo ir sprendimo pirkti priėmimo etapo įpatumus. Apsisprendimą pirkti, kaip psichploginį ir ekonominį procesą, kurį įtakoja aplinkiniai faktoriai. Gamintojo, pardavėjo ir pirkėjo, kaip vartotojo, tarpusavio santykį derybų metu.

Uždaviniai:

•Aptarti gamybinės paskirties prekės, kaip paslaugos sąvoką

•Išanalizuoti sprendimo pirkti priėmimo proceso ypatumus

•Apžvelgti vertės vartotojui sukūrimą, kaip procesą

•Apžvelgti derybų veiksnius

Tyrimo objektas – gamybinės paskirties prekės

  • Vadyba Kursiniai darbai
  • 2013 m.
  • 20 puslapių (4822 žodžiai)
  • Mokykla
  • Vadybos kursiniai darbai
  • Microsoft Word 32 KB
  • Sprendimo pirkti priemimas ir vertės vartotojui kūrimo praktika derybų proceso metu
    10 - 2 balsai (-ų)
Sprendimo pirkti priemimas ir vertės vartotojui kūrimo praktika derybų proceso metu. (2013 m. Gegužės 13 d.). http://www.mokslobaze.lt/sprendimo-pirkti-priemimas-ir-vertes-vartotojui-kurimo-praktika-derybu-proceso-metu.html Peržiūrėta 2016 m. Gruodžio 04 d. 12:15