Sprendimų priėmimas UAB „Omnitel“


Vadybos referatas. Įvadas. Valdymo sprendimų priėmimas. Sprendimo priėmimas ir problemos sprendimas. Sprendimų priėmimo metodai. Sprendimų priėmimo metodų privalumai ir trūkumai. Valdymo sprendimų priėmimo tipai. Programuojami ir neprogramuojami sprendimai. Racionalus sprendimų priėmimo modelis. Valdymo problemų sprendimas Uab „Omnitel“ pavyzdžiu. Atsakingas klientų aptarnavimas. Dėmesio ir pagarbos kiekvienam darbuotojui užtikrinimas. Žalingo poveikio aplinkai mažinimas. Išvados. Naudota literatūra.


Kasdien žmonės priima daugybę sprendimų, t.y. sprendžia daugiau ar mažiau svarbias problemas, pasirinkdami vieną iš daugelio alternatyvų. Priimantysis sprendimą turi galimybę kruopščiai planuoti ir reflektuoti potencialų veiksmą, kuris savo ruožtu gali pakeisti įvykių eigą tiek individualiame, tiek kolektyviniame lygmenyje. Tad norint visiškai suprasti sprendimų priėmimo mechanizmą, reikalingos skirtingos skirtingų akademinių disciplinų perspektyvos1. Analizuojant sprendimų priėmimą neretai jungiamos skirtingų tyrimų tradicijų teorijos, kategorijos ir empiriniai rezultatai. Kadangi sprendimų priėmimas neatsiejamas nuo kasdienės žmonių veiklos, šio reiškinio mokslinė analizė ir tyrimai yra aktualūs ir reikalingi.

Darbo tikslas. Supažindinti su valdymo sprendimų priėmimu organizacijoje.

Darbo uždaviniai:

Apibūdinti valdymo sprendimų priėmimo teorinius aspektus.

Supažindinti su valdymo problemų sprendimu UAB ,,Omnitel“.

Darbo objektas. Valdymo problemos UAB „Omnitel“.

Vadybos literatūroje pateikiamos trys pagrindinės nuomonės šių terminų sugretinimo klausimais:

sprendimo priėmimas – tik dalis platesnio problemos sprendimo proceso, susidedančio iš eilės etapų. Sprendimo priėmimas šiuo požiūriu, - tai tik problemos sprendimo etapas, reiškiantis pasirinkimą tarp galimų veiklos kurso alternatyvų.

Žmonės, einantys aukštas pareigas, pervertina save ir nevisiškai įvertina kitus. Todėl, jeigu nėra aiškaus ir efektyvaus būdo sutarti, kas bus ekspertu, šis metodas nėra tinkamas. Be to, jį naudojant, sprendimo priėmime nedalyvauja kiti grupės nariai, o tai gali turėti neigiamų pasekmių vykdant tokį sprendimą. Ekspertiniam sprendimų priėmimo būdui ekspertu gali būti ir grupė, pasitelkta iš šalies.

Naudojamas, kai jį įgyvendinant nereikia visiems nariams dalyvauti.

Panaudojamos visos grupės narių patyrimas, žinios, iniciatyva.

Nebūtina siekti visų grupės narių vidinio įsipareigojimo vykdyti šį sprendimą.

1.5 Programuojami ir neprogramuojami sprendimai

Situacijos ištyrimas – būtina suformuluoti problemą, nustatyti priežastis bei sprendimo tikslus.

Alternatyvų formulavimas - reikia ieškoti kūrybingų alternatyvų, bet neskubėti jų vertinti.

Alternatyvų įgyvendinimas ir tikrinimas – įgyvendinamas planas, po to tikrinama kaip įgyvendinama ir daromi reikiami pakeitimai.

Įvertinamos alternatyvos ir išrenkama geriausia.

Dažniausiai įvairiose organizacijose susiduriama su šiomis problemomis:

UAB „Omnitel“ teikdama paslaugas, kurios apima daugelį gyvenimo sričių (namus, laisvalaikį, darbą, mokslą, verslą), įsipareigoja užtikrinti jų saugumą, tam reikalingas priemones ir klientų duomenų konfidencialumą.

„Omnitel“ atliko šiuos veiksmus siekdama tobulinti atsakingą klientų aptarnavimą:

Išmanizacijos programa. Atnaujinome pirmąjį Lietuvoje edukacinį programėlių portalą, kuriame lankytojai gali rasti atsakymus į iškilusius klausimus apie išmaniuosius įrenginius ir mobilųjį internetą. Portale pateikiami įvairūs vaizdo klipai, verslui, pramogoms ir laisvalaikiui skirtų populiariausių programėlių sąrašai, istorijos apie išmanizacijos įnašą į verslo sėkmę ir kita naudinga informacija. Taip pat klientams, įsigijusiems išmaniuosius telefonus ir planšetinius kompiuterius, padedame įsidiegti savo poreikiams pritaikytus išmaniųjų programėlių paketus. Ši paslauga yra nemokama ir teikiama kliento pageidavimu.

Nemokama specialisto vaizdo (angl. video chat) konsultacija „Omnitel“ interneto svetainėje. Konsultacijos metu klientus supažindiname su dominančiu telefonu arba planšetiniu kompiuteriu, taip pat konsultuojame apie mokėjimo planus, naujausius pasiūlymus, padedame atsinaujinti programinę įrangą, susikonfigūruoti elektroninį paštą bei atsakome į kitus rūpimus klausimus.

2.2 Dėmesio ir pagarbos kiekvienam darbuotojui užtikrinimas

2012 m. gruodžio 31 d. „Omnitel“ dirbo 618 darbuotojų.

  • Vadyba Referatai
  • 2015 m.
  • 19 puslapių (3684 žodžiai)
  • Kolegija
  • Vadybos referatai
  • Microsoft Word 148 KB
  • Sprendimų priėmimas UAB „Omnitel“
    10 - 9 balsai (-ų)
Sprendimų priėmimas UAB „Omnitel“. (2015 m. Kovo 07 d.). http://www.mokslobaze.lt/sprendimu-priemimas-uab-omnitel.html Peržiūrėta 2016 m. Gruodžio 04 d. 05:57