SSGG analizė Tele2


Vadybos savarankiškas darbas. Įvadas. Įmonės charakteristika. Tele2 ssgg analizė. Išvados. Literatūros sąrašas.


Vienas iš esminių stiprybių, tai prieinama ir nedidelė kaina. „Tele2“ siūlo daugybę skirtingų mobiliojo ryšio planų, kurie teikia identiškas paslaugas , t.y. skambučiai, sms žinučių siuntimas, tačiau skambučių tarifai kiekviename plane skirtingi. „Tele2“ vidutinė minutės kaina į visus Lietuvos tinklus 0,08 Lt/min.

Lyginat ,,Tele2” su ,,Omnitel”, ,,Tele2” siulo savo vartotojams daugiau planų nei konkurentai.

Ryšio kokybė yra vienas iš svarbiausių kriterijų renkantis mobiliojo ryšio abonentą. Daugumoje šalies vietovių „Tele2” ryšys nėra pasiekiamas. Dėl šito klientai renkasi kitus ryšio abenentus.

Naudojant visas rinkos gudrybes(pvz. Kainu mažinimą, akcijas bei pramogas) klientų ratas didėja. Taip „Tele2” taptu daug pranašesnis už savo konkurentus.

Konkuruojant tarpusavyje mobiliojo ryšio abonentams labai svarbi konkurentu kaina rinkoje. Todėl net patys menkiausi konkurentų kainų pakitimai gali būti klienų netekimo priežastimi.

SSGG analizė Tele2. (2015 m. Lapkričio 22 d.). http://www.mokslobaze.lt/ssgg-analize-tele2.html Peržiūrėta 2016 m. Gruodžio 09 d. 00:14