SSGG analizė UAB „BIOK laboratorija“


Vadybos kursinis darbas. Lentelių sąrašas. Paveikslų sąrašas. Įvadas. Įmonės charakteristika. Įmonės produktai, prekių pardavimas, apdovanojimai. Uab „BIOK laboratorija“ kokybės politika. Įmonės padėtis rinkoje. Uab „BIOK laboratorija“ esamos situacijos analizė. Makroaplinkos analizė. Mikroaplinkos analizė. Įmonės konkurencingumo nustatymas. Įmonės SSGG analizė. Rinkodaros strategija ir tikslai. Rinkodaros veiksmų programa, biudžetas. Išvados. Literatūra ir šaltiniai.


Šiame darbe bus parengtas įmonės rinkodaros planas.

Darbo objektas. UAB „BIOK laboratorija“ rinkodaros veikla.

Darbo tikslas. Parengti UAB „BIOK laboratorija“ rinkodaros planą.

Darbo uždaviniai.

5. Sudaryti UAB „BIOK laboratorija“ rinkodaros veiksmų programą, biudžetą ir rinkodaros plano vykdymo kontrolę.

Darbo metodika ir priemonės. Mokslinės literatūros analizė.

Įmonės vertybės - naujovės ir inovacijos, kokybė, bendradarbiavimas, efektyvi veikla ir tobulėjimas.

kūno priežiūros priemonės - kūno kremai, anticeliulitiniai kremai, kūno pieneliai, dušo

plaukų priežiūros priemonės - šampūnai, plaukų balzamai, plaukų kaukės ir kt.

Taip pat „BIOK laboratorija“ siūlo ne tik savo gaminamus produktus, bet ir šias

kitų įmonių prekių ženklo kosmetikos produktų gamyba;

„BIOK laboratorija“ yra pelniusi daug įvairių apdovanojimų - „BIOK laboratorijos" produktai yra daugkartiniai Lietuvos pramonininkų konfederacijos konkurso „Metų gaminys" aukso ir sidabro medalių laimėtojai (1998 m., 2000 m., 2003 m., 2005 m., 2007 m., 2008 m., 2010 m., 2011 m., 2012 m.). Taip pat daugkartiniai „Cosmopolitan" žurnalo rengiamoje „Cosmo Grožio Lyderiai" apklausoje (2009 m., 2010 m., 2011 m., 2012 m.) nugalėtojai. (Buvo renkami geriausi metų gaminiai). Taip pat įmonė turi du „Gazelės‘ (2010 m. ir 2011 m.) apdovanojimus. 2010 metų apdovanojimas skirtas už aktyviausiai Europos Sąjungos struktūrinių fondų lėšomis savo verslo augimą skatinančiai bendrovei. 2011 metų „Gazelės“ apdovanojimas skirtas už greitą įmonės augimą, lankstumą ir pelningumą. 

UAB „BIOK laboratorija“ yra inovatyvi kosmetikos gamintoja, nes atsižvelgdama į rinkos pokyčius (vartotojų poreikius, vartotojų elgseną, konkurentų veiksmus, sudėtinių dalių ir pakuočių naujoves) ir įmonės galimybes, nuolat kuria naujus ir tobulina esamus prekių ženklų „MARGARITA“, „RASA“, „ARAS“, „ECODENTA“ ir „THAI“ gaminius. Įmonė remdamasi vartotojų poreikių tenkinimo analizės rezultatais ir kitų tyrimų duomenimis, kokybę gerina dviem aspektais:

1) nuolat ieško tiek efektyvių, inovacinių, tiek natūralių ir ekologiškų sudėtinių medžiagų, kurias galima panaudoti veidui, kūnui, plaukams puoselėti ir burnos higienai užtikrinti; diegia kosmetikos gaminių tyrimo metodus, remdamasi tarptautine ir europine standartizacijos veikla;

2) bendradarbiauja su didžiausiais Europos pakuočių gamintojais, lankosi tarptautinėse kosmetikos

gaminių parodose ir reguliariai atnaujina pakuotes, siekiant patogumo, patrauklumo ir produktų saugumo.

2009 metais „BIOK laboratorija“ neužleido lyderio pozicijos Lietuvoje, pagal parduodamų veido kosmetikos priemonių vienetų skaičių.  Įmonė veido priežiūros kategorijoje užima  18,3% rinkos dalies, lenkdama didžiausius pasaulinius kosmetikos gamintojus, kaip „L‘Oreal", „Beiersdorf" ir kt. 2009-ieji metai įmonei buvo rekordiniai tiek inovacijų skaičiumi, tiek pardavimų apimtimis. Tais metais įmonė pristatė 30 naujų kosmetikos produktų, kurių dėka pardavimai išaugo 13%. 2009-ųjų metų „BIOK laboratorijos“ pardavimai viršijo 13mln. Lt.

2010-ųjų metų pirmojo pusmečio apyvarta siekė beveik 6,7 mln. Lt. 

2011-ųjų metų pirmojo pusmečio apyvarta siekė beveik 8 mln. Lt.

Įmonės pardavimai pirmąjį 2012 metų pusmetį siekė 7 mln. Lt

Įmonė per pirmą 2013 metų pusmetį pasiekė 8,8 mln. litų apyvartą. Sparčiausiai augo pardavimo apimtys į užsienio rinkas.

Taigi, galima teigti, kad „BIOK laboratorija“ yra inovatyvi, pelninga ir sėkminga įmonė, kiekvienais metais rekordiškai kelianti savo pardavimų apimtis.

Kiekvienas verslininkas privalo nuolat sekti ekonominę šalies ir pasaulio padėtį, nes jeigu ekonomikos nuosmukio metu gyventojų pajamos stipriai sumažėtų – būtų perkama mažiau brangių ar ilgalaikio vartojimo prekių. Jeigu nedarbo lygis smarkiai padidėtų taip pat iškiltų grėsmė dėl būtiniausių prekių paklausos ir pan. Vartojamų prekių paklausą taip pat mažina ekonominė vartotojo padėtis, bei emigracija. „BIOK laboratorija“ visais atvejais patirtų pelno sumažėjimą. Todėl kiekvienas verslininkas privalo iš anksto numatyti gresiančias ekonomines problemas, norėdamas išvengti didelių sunkumų.

  • Vadyba Kursiniai darbai
  • 2015 m.
  • Lietuvių
  • 18 puslapių (3235 žodžiai)
  • Universitetas
  • Vadybos kursiniai darbai
  • Microsoft Word 82 KB
  • SSGG analizė UAB „BIOK laboratorija“
    10 - 2 balsai (-ų)
SSGG analizė UAB „BIOK laboratorija“. (2015 m. Lapkričio 22 d.). http://www.mokslobaze.lt/ssgg-analize-uab-biok-laboratorija.html Peržiūrėta 2016 m. Gruodžio 11 d. 08:08