SSGG analizė


Ssgg analize kursinis. Ssgg zemaitijos pienas. Swot analize kursinis darbas. Ab žemaitijos pienas socialine aplinka. Bendrovės ssgg. Swot analize referatas. Socialine kukturine zemaitijos piemas. Banko ssgg analize. Išanalizavus įmonės ssgg. Zemaitijos pienas stiprybes.

Ekonomikos kursinis darbas. Įvadas. Ab „žemaitijos pienas“. Istorija. Įmonių grupės. Užsienio partneriai. Kokybės politika. Įmonės aplinka. Mikroplinka. Makroaplinka. Išorinės aplinkos netiesioginiai veiksniai. Įmonės rinkodaros aplinka. Ekonominė aplinka. Bendrojo vidaus produkto statistiniai rodikliai. Infliacijos pokyčiai lietuvoj. Vidutinės namų ūkio vartojimo išlaidų pokyčiai. Minimali mėnesinė alga lietuvoj. Politinė aplinka. Technologinė - ekologinė aplinka. Socialinė-demografinė aplinka. Išorinės aplinkos tiesioginiai veiksniai. Tiekėjai. Investuotojai. Konkurentai. Išvados. Literatūra ir šaltiniai.


Išanalizavus AB „Žemaitijos pienas“ makro ir mikro aplinkas, galima teigti, kad įmonė iš tiesų daug investuoja ir deda visas pastangas, kad produktai būtų ekologiški ir atitiktų visus kokybės standartus. Įmonė turi tikrai daug pranašumų. Bendrovė vykdo kokybės politiką, naudoja pažangiausią pasaulyje keraminę „Bactocatch“ technologiją.

2. Prie įmonės mikroaplinkos priskiriami pirkėjai, konkurentai, tiekėjai, partneriai. Prie makroaplinkos priskiriama: politinė – teisinė aplinka; ekonominė aplinka; socialinė – kultūrinė aplinka; technologinė aplinka; gamtos aplinka. Su šiais aplinkos subjektais įmonė palaiko abipusiškus sąveikos ryšius, kurie padeda įmonei išlikti stabiliai.

3. Išanalizavus SSGG metodu AB „Žemaitijos pienas“ galime teigti, kad įmonė turi nemažai silpnybių ir grėsmių bet stiprybės ir galimybės jas nusveria. Tačiau didžiausia grėsmė užsitęsęs ekonominis nuosmukis, dėl kurio paklausa gali dar labiau sumažėti. O didžiausia stiprybės pusė didelė patirtis, viena pirmųjų pieno perdirbimo įmonių Lietuvoje, kuri bendrovei suteikia pasitikėjimą savimi ir skatina tobulėjimą bei bendradarbiavimą su užsienio įmonėmis. Galimybės yra taip pat didžiulės: tai augantys pieno produktų poreikiai, atsižvelgiant į sveiką gyvenseną; yra stambiausia įmonė gaminanti kokybiškus produktus ir pardavimų plėtimas ES šalyse.

SSGG analizė. (2012 m. Birželio 08 d.). http://www.mokslobaze.lt/ssgg-analize.html Peržiūrėta 2016 m. Gruodžio 05 d. 20:52