Starbucks Internalizacija


Ekonomikos skaidrės. „Starbucks“ Internalizacija. „Starbucks“ – tarptautinis amerikiečių kavinių tinklas, 1971 m. “Starbucks” yra pirmaujantis mažmeninės prekybos prekės ženklas. M. Kanada ir JAV 17 kavinų 1991m. Esminiai sėkmės veiksniai. Visur esančios Gera kava. Starbucks taikėsi į tokia tikslinę rinką kaip pasiturintys.


Visur esančios; Gera kava greitai; Vieta susitikti ir toliau eiti; Orientuota į patogumą pakeliui į darbą; Lengvai prieinanti ir nekintanti.

Starbucks taikėsi į tokia tikslinę rinką kaip: pasiturintys, išsilavinę baltaodžiai gyventojai tarp 25-44 metų amžiaus, kadangi šie vartotojai buvo laikomi labiausiai pasiturintys ir mėgstantys kavą. Tačiau laikui bėgant keitėsi vartotojų bazė, jie tapo jaunesni, mažiau išprusę, Lotynų-amerikiečiai, turintys mažesnes pajamas.

  • Ekonomika Skaidrės
  • 2015 m.
  • Lietuvių
  • 7 puslapiai (171 žodis)
  • Ekonomikos skaidrės
  • MS PowerPoint 701 KB
  • Starbucks Internalizacija
    10 - 7 balsai (-ų)
Starbucks Internalizacija. (2015 m. Lapkričio 04 d.). http://www.mokslobaze.lt/starbucks-internalizacija.html Peržiūrėta 2016 m. Gruodžio 08 d. 00:29