Starbucks tinklo nagrinėjimas Danijoje


Ar danijoje yra starbucks. Starbucks danijoje.

Marketingo skaidrės. Hofstede’s 4+1 dimensions model Denmark. Hofstede’s 4+1 dimensions model Denmark. Hofstede’s 4+1 dimensions model Denmark. Conclusion. The Lewis Cultural Types Model Denmark. Conclusion from Lewis.


Danish and Americans are known for their humour to break the ice (reasonable) resulting a good relationship between them;

Danes are also known for using a very direct form of communication;

StarBucks have to avoid showing off their success, because Danes themselves likes to review the situacion;

  • Marketingas Skaidrės
  • 2013 m.
  • Jonas
  • 6 puslapiai
  • Marketingo skaidrės
  • MS PowerPoint 33 KB
  • Starbucks tinklo nagrinėjimas Danijoje
    10 - 3 balsai (-ų)
Starbucks tinklo nagrinėjimas Danijoje. (2013 m. Gegužės 29 d.). http://www.mokslobaze.lt/starbucks-tinklo-nagrinejimas-danijoje.html Peržiūrėta 2017 m. Birželio 24 d. 00:02