Statinių ir įrenginių apžiūra ir jų remontas


Transporto referatas. Įvadas. Statinių ir įrenginių apžiūra ir remontas. Statinių ir įrenginių apžiūra. Statinių ir įrenginių remontas. Kelio statiniai ir įrenginiai, jų priežiūra ir remontas. Traukinių priėmimo, išleidimo ir manevravimo tvarka sugedus stoties signalizacijos įrenginiams. Traukinių (drezinų) eismas kelio ir statinių remonto metu. Išvados. Literatūra.


Bėgių kelio remonto darbai klasifikuojami: kelio priežiūra (einamasis kelio remontas); paprastasis I kelio remontas (pakeliamasis); paprastasis II kelio remontas (vidutinis); kapitalinis kelio remontas; rekonstrukcija.

Bėgių kelio priežiūra (einamasis kelio remontas) – tai kelio darbai, kurie atliekami siekiant užtikrinti viršutinės kelio konstrukcijos, kelio statinių ir įrenginių, pervažų, kelio signalinių ženklų ir pageležinkelio juostos tinkamas eksploatacines sąlygas bei saugų traukinių eismą.

Priežiūros darbai priklausomai nuo jų svarbos ir pobūdžio skirstomi į: neatidėliotinus, pirmaeilius, planinius, nuolatinius.

Neatidėliotini darbai: keisti lūžusių ir turinčių svarbių defektų bėgių bei iešmo elementus, sutvarkyti sandūras, keisti arba perrinkti izoliuotas sandūras, šalinti sankasos deformacijas. Minėti darbai turi būti atlikti nedelsiant, norint užtikrinti saugų traukinių eismą.

Pirmaeiliai darbai: šalinti balasto išplovas ir nuosėdas bėgių sandūrose, sureguliuoti ir sutvarkyti bėgių tarpelius, kiti darbai, kurie turi būti atlikti neilgiau kaip per 2 - 3 dienas.

Planiniai darbai: keisti atskirus viršutinės kelio konstrukcijos elementus, sankasos priežiūros darbai, taisyti ir dažyti signalinius kelio ženklus, atstatyti bėgių kelio geometrinių parametrų projektinį lygį ir keisti atskirus konstrukcijos elementus. Visi planinio remonto darbai atliekami atsižvelgiant iš anksto nustatytos tvarkos.

Nuolatiniai darbai: tvirtinti sąvaržas, veržti ir tepti varžtus, taisyti atskiras balasto išplovas, tepti bėgių galvutes kreivėse, kai nėra lubrikacijos įrenginių, aplydyti bėgių galus, plūkti atskiruose vietose balastą po pabėgiais, valyti ir tepti iešmų elementus, remontuoti pabėgius, šalinti purvą, šlaką ir kitus teršalus nuo balasto ir sankasos. Šie darbai yra atliekami nuolatos, siekiant išvenkti didesnių kelio konstrukcijos deformacijų.

Priežiūros darbai planuojami dviem būdais: pirmasis – kai darbai planuojami kelio meistro kartu su brigadininku kiekvieną mėnesį, atsižvelgus į kelio apžiūrų ir tikrinimo bei kelmačio vagono matavimo rezultatus, defektoskopinius tyrimo rezultatus ir komisijų, tikrinančių kelius ir iešmus, išvadas; antras – kai kompleksinius priežiūros darbus planuoja infrastruktūros filialų administracija metų pabaigoje pagal rudens apžiūros, kelmačio vagono matavimo bei kitus diagnostikos centro tyrimo rezultatus. Kompleksiniai priežiūros darbai planuojami visiems ateinantiems metams.

3. TRAUKINIŲ PRIĖMIMO, IŠLEIDIMO IR MANEVRAVIMO TVARKA SUGEDUS STOTIES SIGNALIZACIJOS ĮRENGINIAMS

" ______ GSB. Prieš nutraukdamas traukinių eismą tarpstotyje______ (__tarpstočio keliu),

Ūkiniai traukiniai turi važiuoti tarpstočiu geležinkelių eismo taisyklių 11.6 p. nustatyta tvarka.

  • Transportas Referatai
  • 2013 m.
  • 25 puslapiai (5872 žodžiai)
  • Kolegija
  • Transporto referatai
  • Microsoft Word 123 KB
  • Statinių ir įrenginių apžiūra ir jų remontas
    10 - 2 balsai (-ų)
Statinių ir įrenginių apžiūra ir jų remontas. (2013 m. Lapkričio 27 d.). http://www.mokslobaze.lt/statiniu-ir-irenginiu-apziura-ir-ju-remontas.html Peržiūrėta 2016 m. Gruodžio 05 d. 22:45