Statoil konkurencingumo stiprinimas marketingo priemonėmis


Marketingo priemones. Rinkodaros komplekso elementų įtaka įmonės konkurencingumui. Statoil marketingo strategijos. Baigiamieji darbai su anketines apklausos analize. Konkurencingumo didinimas marketingo priemonemis magistrinis darbas. Konkurentu analize privalumai. Imoniu analizes referatai apie statoil. Praktikos ataskaita statoil. Horizontalus ir vertikalus darbų pasiskirstymas. Uab statoil apklausa.

Vadybos bakalauro darbas. Patvirtinimas apie profesinio bakalauro baigiamojo darbo parengimo sąžiningumą ir savarankiškumą. Įvadas. Marketingo teoriniai aspektai. Marketingo sapmrata ir reikšmė. Marketingo aplinka. Mikroaplinka. Marketingo komplekso elementai. Marketingo komplekso elementas – prekė. Marketingo komplekso elementas – kaina. Marketingo komplekso elementas – paskirstymas. Marketingo komplekso elementas – rėmimas. Marketingo veiklos vertinimas uab „. Lietuva statoil”. Įmonės charakteristika. Įmonės darbuotojai. Horizontalus ir vertikalus darbų pasiskirstymas. Uab „lietuva statoil“ išorinės aplinkos vertinimas. Uab „lietuva statoil“ mikroaplinkos veiksnių analizė. Konkurentų analizė. Konkurentų privalumai ir trūkumai. Uab „lietuva statoil“privalumai ir trūkumai. Uab „lietuva statoil“ marketingo komplekso vertinimas. Prekės ir teikiamos paslaugos. Kainų politika. Paskirstymo būdas. Rėmimas. Konkurencingumo vertinimas remiantis marketingo priemonėmis. Kaina. Degalų kainų nustatymas. Konkurencijos ir kainos santykis. Prekės ir teikiamos paslaugos. Paskirstymas. Rėmimas. Apklausos tyrimo analizė. Apklaustųjų charakteristikos. Tyrimo rezultatai. Rekomendacijos uab „lietuva statoil“ konkurencingumui stiprinti. Išvados ir pasiūlymai. Informacijos šaltiniai. Priedai.


Temos aktualumas. Uab „lietuva statoil“ tikslas tenkinti vartotojų poreikius, išpildyti visus jų lūkesčius. Norint tai įvertinti, reikia žinoti ko nori vartotojas, kaip jį paskatinti, kaip jį prisivilioti. Visa tai įgyvendinti padeda marketingo priemonės. Reikia sistemingai sekti kiekvieną elementą, ir to pasekoje, bus geri rezultatai. Kadangi degalinių tinklų lietuvoje yra išties daug, svarbu įvertinti konkurentus, stebėti jų aplinkas, veiksmus. Mokėti analizuoti konkurentų teikiamų paslaugų kokybę, ir ieškoti sprendimų, gerinant savo veiklos pobūdį. Konkurencijos dėka paaiškėja, kurie planai rinkoje yra sėkmingi, o kurie – ne. Juk vis dėlto kiekvienas nori pasiekti gerų rezultatų.

Praktinis pritaikomumas. Darbe pateiktus pasiūlymus uab „lietuva statoil“ marketingo veiklai tobulinti, įdiegus praktinėje veikloje, įmonė galės sėkmingiau veikti konkurencinėje aplinkoje.

Darbo problema. Ar uab „lietuva stataoil“ tinkamai naudoja marketingo priemones, konkurencingumui sustiprinti?

Darbo objektas - uab „lietuva statoil“ marketingo veikla.

Darbo tikslas - įvertinti uab „lietuva statoil“ marketingo veiklos įtaką konkurencingumo stiprinimui.

Darbo uždaviniai:

Apžvelgti marketingo aplinkos ir komplekso elementų įtaką konkurentų veiksmams teoriniu aspektu.

Išanalizuoti uab „lietuva statoil“ marketingo kompleksą;

Pateikti uab „lietuva statoil“ marketingo veiklos tobulinimo kryptis.

Darbo metodai: mokslinės literatūros analizė, anketinė apklausa, konkurentų lyginamoji analizė, antrinių informacijos šaltinių analizė.

Darbo struktūra. Baigiamąjį darbą sudaro: teorinė, analitinė ir projektinė dalis.

Teorinėje dalyje marketingo teoriniai aspektai, remiantis įvairių autorių moksliniais darbais, apibūdinta marketingo samprata, atlikta marketingo veiklos apžvalga, bei komplekso elementai.

Analitinėje dalyje uab „lietuva statoil“ marketingo veiklos vertinimas, pateikta įmonės charakteristika, anketinės apklausos vertinimas.

Projektinėje dalyje pasiūlymai uab „lietuva statoil“ marketingo veiklos gerinimui, siūlomų veiksmų planas.

  • Vadyba Bakalauro darbai
  • 2012 m.
  • 58 puslapiai (10807 žodžiai)
  • Kolegija
  • Vadybos bakalauro darbai
  • Microsoft Word 201 KB
  • Statoil konkurencingumo stiprinimas marketingo priemonėmis
    10 - 1 balsai (-ų)
Statoil konkurencingumo stiprinimas marketingo priemonėmis. (2012 m. Gegužės 15 d.). http://www.mokslobaze.lt/statoil-konkurencingumo-stiprinimas-marketingo-priemonemis.html Peržiūrėta 2016 m. Gruodžio 06 d. 12:24