Statybinių medžiagų prekyba vartotojų nuomonės tyrimas


Analize apie iki prekybos centras. Apie bauhof kursinis darbas. Statybiniu medziagu tendencijos. Prekybos centro senukai rinkos tyrimas. Statybiniu medziagu tiekimas prekybineje imoneje analize. Kursinis apie uab bauhof. Bauhof imones tipas. Nekilnojamojo turto rinkos tyrimo siauliuose anketavimas. Senuku prekybos centro statistikos darbas. Vartotoju nuomones tyrimas kursinis.

Statybos bakalauro darbas. Įvadas. Metodologinė dalis. Šiandieninės statybų tendencijos lietuvoje ir jų įtaka statybinių medžiagų prekybai. Paslaugos samprata. Paslaugų kokybės esmė ir jos vertinimas. Paslaugų kokybės valdymas. Statybinių medžiagų prekyba šiauliuose. Vartotojų nuomonės tyrimas. Statybinių medžiagų prekybos centrų „ermitažas“, „senukai“, „bauhof“ ir „jupoja“ vadovų nuomonės tyrimas. Statybinių medžiagų prekybos centrų „ermitažas“, „senukai“, „bauhof“ ir „jupoja“ vartotojų nuomonės tyrimas. Vartotojų nuomonės tyrimo analizė remiantis šmergelienės ir n. Patackienės kokybės suvokimo vertinimo kriterijais. Vartotojų nuomonės tyrimo analizė remiantis l. Bagdonienės ir r. Hopenienės paslaugų vertinimo metodika. Vartotojų statybinių medžiagų prekybos centrų „ermitažas“, „senukai“, „bauhof“ ir „jupoja“ pasirinkimą įtakojantys veiksniai. Pagrindinės kokybės spragos. Bendras respondentų pasitenkinimas prekybos centrų paslaugomis. Pageidavimai ir pasiūlymai statybinių medžiagų prekybos centrų „ermitažas“, „senukai“, „bauhof“ ir „jupoja“” administracijai. Išvados ir rekomendacijos. Literatūra. Priedai


Darbo objektas – Šiauliuose esančių statybinių medžiagų prekybos centrų teikiamų paslaugų kokybė.

Darbo tikslas – išanalizuoti ir įvertinti statybinių medžiagų prekybos centrų „Ermitažas“, „Senukai“, „Bauhof“ ir „Jupoja“ teikiamų paslaugų kokybę ir pateikti argumentuotus pasiūlymus kaip tobulinti veiklą

Darbo uždaviniai:

1.Atlikus šiandieninės statybų tendencijos Lietuvoje apžvalgą nustatyti įtaką statybinių medžiagų prekybai.

2.Išanalizuoti paslaugų ir paslaugų kokybės sampratas.

3.Išanalizuoti paslaugų kokybės vertinimo kriterijus ir jos valdymo būdus.

4.Remiantis klientų nuomonės tyrimo rezultatais įvertinti analizuojamų statybinių medžiagų prekybos centrų teikiamų paslaugų kokybę.

Darbo metodai. Mokslinės literatūros statybinių medžiagų, paslaugų tiekimo ir socialinių tyrimų tema, atliktų nekilnojamojo turto rinkos tyrimų analizė, statistinių duomenų analizė, vartotojų anketinės apklausos ir prekybos vietose surinkti duomenys.

Darbo apribojimai. Atliekant anketinę apklausą buvo sudėtinga atlikti apklausą prie prekybos centro Jupoja, todėl dalis respondentų, kurie turėjo būti apklausti prie šio prekybos centro, buvo apklausiami ir prie kitų prekybos centrų. Dėl prekybos centrų vadovų didelio užimtumo, jų nuomonių tyrimas apsiribojo prekybos centrų veiklos misija, tikslais bei prekybos centrų turimų privalumų atskleidimu. Taipogi, šis darbas nenagrinėja darbuotojų motyvavimo būdų bei prekybos centrų reklamavimosi galimybių.

Bakalauro baigiamojo darbo apimtis yra 70 psl., jame buvo sudaryta 2 lentelės ir 20 paveikslų.

  • Statyba Bakalauro darbai
  • 2012 m.
  • 58 puslapiai (14528 žodžiai)
  • Statybos bakalauro darbai
  • Microsoft Word 946 KB
  • Statybinių medžiagų prekyba vartotojų nuomonės tyrimas
    10 - 1 balsai (-ų)
Statybinių medžiagų prekyba vartotojų nuomonės tyrimas. (2012 m. Lapkričio 02 d.). http://www.mokslobaze.lt/statybiniu-medziagu-prekyba-vartotoju-nuomones-tyrimas.html Peržiūrėta 2016 m. Gruodžio 06 d. 22:06