Statybos ir remonto įmonė verslo planas


Statybos verslo planas. Lentelių sąrašas. Įvadas. Verslo aprašymas. Įmonės aprašymas. Kuriamo verslo tikslai ir galimybės. Marketingas. Statybos rinkos apžvalga. Konkurencijos analizė. Marketingo priemonių planas. Reklama. Paslauga. Paslaugos teikimo aprašymas. Materialusis ir nematerialusis turtas. Paslaugos išlaidos. Personalas ir jo poreikis. Savininkas bei organizacinė įmonės struktūra. Darbuotojai. Verslo rinkos veiksniai. Įmonių kapitalo poreikis ir šaltiniai. Ekonominis užsakymo pagrindimas. Išvados. Literatūra ir šaltiniai.


Darbo objektas: UAB „Makmod“ verslo planas

Darbo tikslas: parengti UAB „Makmod“ verslo planą.

Statybos ir remonto įmonė "Makmod" bus įkurta Šiauliuose Pramonės g. 17B. Įmonė įregistruota 2012 m. gruodžio 1 d. Šiaulių registrų centre. Įmonę steigiu dėl savęs, noriu turėti savo verslą. Tai įtakoja keletas veiksnių: noras įgyvendinti savo idėjas, sumanymus, būti nepriklausomas ir sukurti naujas darbo vietas. Tokį mano pasirinkimą tai yra steigti, būtent, statybos ir remonto įmonę lėmė atsigaunantis statybų verslas. Taip pat esu baigias braižybos ir kompiuterio operatoriaus studijas ir statybos studijas. Taip pat turiu patirties statybos sferoje.

UAB "Makmod" bus pelno siekianti įmonė. Įmonės strateginis tikslas yra įsitvirtinti rinkoje ir teikti kokybiškas paslaugas. Taip pat šios įmonės tikslas yra gauti pelną ir maksimaliai jį didinti, suteikti užsakovams visą paslaugų susijusių su statybomis komplektą, kuris reikalingas norint statyti, renovuoti, rekonstruoti bet kokios paskirties pastatą, atlikti visus su statybomis susijusius darbus. Įmonės vizija – tapti viena iš lyderiaujančių statybų sektoriuje, kompetentinga, patrauklia ir pripažinta Lietuvos užsakovų statybos paslaugų įmone. Misija – tobulėti, naudotis pačiomis naujausiomis technologijomis, taip pat kokybiškai, kvalifikuotai ir greitai atlikti darbus.

Remiantis Lietuvos statistikos departamento informacija, pirmąjį 2012 m. ketvirti šalies statybų sektorius savo jėgomis atliko darbu už praktiškai 1 mlrd. litu. Toks kiekis statybų buvo pakankamas, kad, palyginti su atitinkamu 2011 m. laikotarpiu, butu fiksuotas 11,7 proc. augimas. Visgi lyginant pirmąjį 2012 m. ketvirti su prieš tai buvusiais jau fiksuojamas statybos darbu augimo lėtėjimas. Pastarąjį ketvirti, palyginti su paskutiniuoju 2011 m. ketvirčiu, atsižvelgiant i sezono ir darbo dienu įtaka statybos darbu apimtys sumažėjo 4,2 procento. Iš visu per ketvirti atliktu statybos darbu 93 proc. įgyvendinti Lietuvos teritorijoje.

Pagrindinė statybos darbu apimties mažėjimo priežastis – nerimas dėl euro zonos ekonomikos sveikatos. Investuoti i naujus infrastruktūros projektus delsiama, nes verslininkai negali buti tikri dėl paklausos stabilumo artimiausioje ateityje. Be to, nors statybos darbu apimtys per metus auga dar gana sparčiai, pasiektas lygis tebėra žemas: pagal Lietuvos statistikos departamento apskaičiuojama atliekamu savo jėgomis statybos darbu indeksą pirmasis 2012 m. ketvirtis nesiekę netgi atitinkamos 2004 m. laikotarpio reikšmes. Tai atspindi šiuo metu labai nedinamiška nekilnojamojo turto rinka. VĮ „Registru centras“ duomenimis, 2011 m. nekilnojamojo turto sandoriu buvo atlikta tik 2,5 proc. daugiau nei 2010 metais. Iš visu minėto laikotarpio sandoriu, didžiausia dali apyvartoje sudarė ne pirma karta parduodami objektai. Kadangi nekilnojamojo turto rinkos ir statybų rinkos yra labai susijusios, pirmojoje egzistuojant tik minimaliam augimui, antrojoje padėtis negali stipriai skirtis.

Norint sužinoti, kokia yra „Makmod“ padėtis konkurentų atžvilgiu, būtina palyginti kitus statybos įmones Šiauliuose (žr. 2 lentele). Pagrindiniai konkurentai:

UAB „Apšiltinimas“ įkurta 1996 metais ir jau dirba 16 metų. Pastatų projektavimas, renovacija, pastatų, fasadų įrengimas, fasadų apšiltinimas, renovacija, atnaujinimas, pastatų fasadų renovaija, įrengiant ventiliuojamus ir neventiliuojamus fasadus, langai, vitrinos, montavimas, prekyba, mediniai, plastikiniai, aliumininiai langai, vitrinos, VEKA, RENYNAERS, KAMERLING. Prekyba, montavimas, natūralių vėdinimo sistemų projektavimas ir įrengimas (AERECO sistema), stogų įrengimas, palėpių šiltinimo darbai, bendrieji statybiniai ir apdailos darbai, fasado plokštės, VILSOPLAT GRANIT, VILSOPLAT COLOR, didmeninė ir mažmeninė prekyba, šiltinimas ir renovacija, langai durys. Įmonė įkurta V. Grinkevičiaus g. 18-1, Šiauliai.

Šios kainų strategijos naudojimo tikslai yra: pelno gavimas, pardavimo apimties didinimas, konkuravimas ir prestižas.

Pasirinkus kainų strategiją yra pasirenkama pardavimo strategija. Įmonė "Makmod" pasirenka tiesioginį pardavimą, kai paslaugos vartotojams paduodamos tiesiogiai be tarpininkų. Pagrindiniai šio metodo privalumai yra galimybė tiesiogiai kontroliuoti pardavimus ir rinkodarą bei tiesioginiai ryšiai su paslaugos vartotojais. Be to, šis metodas leidžia gauti žymiai didesnį pelną, nes šiuo atveju nedalyvauja ar beveik nedalyvauja tarpininkai.

Vienas svarbiausių konkuravimo įrankių – reklama. Tam, kad klientai pasinaudotų paslauga, nepakanka nustatyti žemą kainą reikia, kad klientas sužinotų, jog paslauga yra. Gera reklama – kelias į sėkmę.

Reklama yra labai reikšmingas skatinimo elementas. Kad statybos ir renovacijos "Maidmod" įmonė gautų pelno, reikės pritraukti klientų. Todėl daugiausia dėmesio skirsime įmonės reklamai, jos pristatymui, įvaizdžiui, nes įmonė nauja, todėl žmonės mažai apie ją žino. Taip pat svarbu sukelti susidomėjimą siūlomomis paslaugomis.

  • Statyba Verslo planai
  • 2015 m.
  • Lietuvių
  • 21 puslapis (4341 žodis)
  • Universitetas
  • Statybos verslo planai
  • Microsoft Word 70 KB
  • Statybos ir remonto įmonė verslo planas
    10 - 4 balsai (-ų)
Statybos ir remonto įmonė verslo planas. (2015 m. Gegužės 24 d.). http://www.mokslobaze.lt/statybos-ir-remonto-imone-verslo-planas.html Peržiūrėta 2016 m. Gruodžio 04 d. 22:25