Statybų įmonės analizė


Statybos analizė. Bendra informacija apie įmonę. Išorinė analizė. Rinkos analizė. Vartotojų analizė. Konkurentų ir tiekėjų analizė. Makroaplinkos analizė. Vidinė analizė. Marketingo strategija. Marketingo taktikos analizė. Ssgg analizė ir strateginio atotrūkio identifikavimas. Išvados.


UAB „x“ statybų rinkoje bendrovė dirba nuo 1958 m. Yra viena iš stipriausių ir technologiškai moderniausių statybos įmonių Lietuvoje. UAB „x“ yra uždaroji akcinė bendrovė, atnaujinta 1993 metais, užregistruota rugsėjo mėn. 30 d. Molėtų rajono valdyboje. Įmonės kodas. Įmonė veikia vadovaudamasi LR įmonių, akcinių bendrovių ir kitais įstatymais bei Vyriausybės norminiais aktais, reguliuojančiais įmonių veiklą, savo įstatais (LR juridinių asmenų pelno mokesčio įstatymas, LR pridėtinės vertės įstatymas, LR kainų, LR prekybos, LR įmonių rejestro, LR konkurencijos ir t.t.).

  • Statyba Analizės
  • 2013 m.
  • 23 puslapiai (5862 žodžiai)
  • Statybos analizės
  • Microsoft Word 75 KB
  • Statybų įmonės analizė
    10 - 3 balsai (-ų)
Statybų įmonės analizė. (2013 m. Gegužės 25 d.). http://www.mokslobaze.lt/statybu-imones-analize.html Peržiūrėta 2016 m. Gruodžio 08 d. 08:09