Stebėjimas reklamos elementų tyrimas


Marketingo namų darbas. Įžanga. Tikslai. Uždaviniai. Metodika. Rezultatai. Išvados.


Tikslai: susikurti apie 20 vertinimo kriterijų ir pagal juos išanalizuoti 110 kompiuterių reklamų spaudoje (žurnalai, laikraščiai). Gautus rezultatus pagrysti kodėl gauti rezultatai yra būtent tokie.

Uždaviniai: 1) Apskaičiuoti žodžių kiekį reklamose. 2) Apskaičiuoti paryškintų žodžių kiekį 3) Įvertinti kiek ir kokių spalvų šriftus dažniausiai naudoja reklamose. 4) Įvertinti kiek ir kokių spalvų fonus dažniausiai naudoja reklamose. 5) Išanalizuoti ar yra rašoma kaina prekės reklamoje ir kodėl. 6) Jeigu kaina yra naudojama reklamoje, kaip ji yra pteikiama. 7) Pačios reklamos dydis spaudoje. 8) Reklamuojamo objekto (kompiuterio) užemama vieta skelbime. 9) Pagrindinio (reklamuojamo) objekto užemamas plotas reklamoje. 10) ivertinti kokioje pozicijoje pavaizduotas kompiuteris, kodėl.

  • Marketingas Namų darbai
  • 2014 m.
  • 14 puslapių (1081 žodis)
  • Universitetas
  • Marketingo namų darbai
  • Microsoft Word 42 KB
  • Stebėjimas reklamos elementų tyrimas
    10 - 2 balsai (-ų)
Stebėjimas reklamos elementų tyrimas. (2014 m. Vasario 27 d.). http://www.mokslobaze.lt/stebejimas-reklamos-elementu-tyrimas.html Peržiūrėta 2016 m. Gruodžio 04 d. 04:00