Stebėtos pamokos analizė


Stebėtos pamokos aprašymas. Stebėtų pamokų analizė. Stebetos pamokos protokolas. Pamokos apibendrinimas. Stebėtos pamokos analizė bei jos vertinimas. Stebėtų pamokų aprašymai. Stebėtų pamokų apibendrinimas. Stebeta pamoka. Pamoku analize. Kaip nuspalvinti velevas latvijos estijas.

Pedagogikos analizė. Stebėtos pamokos užrašymas pasaulio pažinimo pamoka,. F klasė. Pamokos tema: „trys baltijos sesės“. Organizacinė dalis. Žinių, kuriomis bus remiamasi nagrinėjant naują medžiagą, kartojimas. Pamokos tikslo nusakymas. Naujos medžiagos perteikimas ir išmokimas. Darbo rezultatų apibendrinimas, darbo įvertinimas, namų darbų skyrimas. Mokytojo formuluojamos užduotys:. Išvados apie stebėtą pamoką. Pamokos analizė.


Pamokos didaktinis tikslas supažindinti su baltijos jūrą supančiomis šalimis: Lietuva, latvija, estija. Atskleisti mokinį kaip asmenybę, lavinti jo kalbą. Ugdyti gebėjimą dirbti individualiai ir grupelėse. Skatinti domėjimąsi savo tėvyne, jos istorija, kitomis šalimis. Pamokos tema atskleidžiama išsprendus rebusą, iš kurio gaunamas atsakymas baltijos jūra, tuomet mokytoja pakomentuoja ir užduodą klausimą, kokios šalys yra prie baltijos jūros, mokiniai išvardina. Mokytoja suformuluoja pamokos temąmokytoja užduodą klausimą (- vaikai, ar žinote, kokios šalys yra prie baltijos jūros? Vaikai atsako(- Lietuva, latvija, estija. Mokytoja klausia mokinių: - kas buvote prie baltijos jūros, ką ten veikėte, ką matėte? Mokiniai pasakoja savo įspūdžius). Šiais klausimais mokytoja sužino mokinių galimybes, gali įvertinti jų išprmokytoja suskirsto mokinius į tris grupes:1- oji atstovauja Lietuvą, 2- oji – latviją, 3- ioji – estiją. Pasako pamokos tikslus (susipažinti su baltijos valstybėmis, išsiaiškinti, ką jos turi bendro, kokia gamta, ilgiausios upės, sostinė, kuo užsiima žmonės, kokios vėliavos). Paaiškina mokiniams kokias užduotis reiks atlikti, išsamiai nusako kaip reikės dirbti grupelėse ir individualiai. Pasako, kad kai užpildys lenteles kiekvieną grupę padalins poromis( kiekvina grupė yra padalima į keturias poras) ir kiekviena pora turės pristatyti atstovaujamą šalį pagal paskirtą klausimą. O kiti klausydami ką sako bendraklasiai turės užpildyti lentelę apie pristatomą šalį. Tuomet mokytoja išdalina užduočių lapus, bei literatūrą, iš kurios vaikai turės susirasti reikiamą medžiagą, kad galėtų užpildyti lentelę apie atstovaujamą šalį. Skyrus ukai vaikai užpildo lentelę ir atsako į joje pateiktus klausimus bei nuspalvina vėliavą ir žemėlapyje esančius šalies kontūrus, paskirstytos porelės ateina prieš klasę ir perskaito po du klausimus (pvz. Įvardija latvijos sostinę ir parodo kaip reikia nuspalvinti šios šalies vėliavą). Mokytoja pataiso mokinius jei jie blogai atsako į klausimą, taip pat pakomentuoja ir padiktuoja mokiniams ką reikia įrašyti į lentelę. Po grupelių pristatymo mokytoja prašo pakartoti kas yra svarbiausia. Kai vaikai užpildo lentelę, mokytoja papasakoja kas bendra tarp Lietuvos latvijos ir estijos, papasakoja apie baltijos kelią, užleidžia baltijos kelio dainą, kad vaikai pajustų tą nuotaiką, įsivaizduotų ką tuometu žmonės mokytoja klausia vaikų ar jiems patiko, ką sužinojo naujo, ką jautė kai stovėjo susikabinę už rankų.

  • Pedagogika Analizės
  • 2011 m.
  • 4 puslapiai (1145 žodžiai)
  • Pedagogikos analizės
  • Microsoft Word 16 KB
  • Stebėtos pamokos analizė
    10 - 1 balsai (-ų)
Stebėtos pamokos analizė. (2011 m. Balandžio 20 d.). http://www.mokslobaze.lt/stebetos-pamokos-analize.html Peržiūrėta 2016 m. Gruodžio 08 d. 02:13