Steigiamos prekybos įmonės vietos parinkimas ir prekės įvedimo į užsienio rinką strategija


Logistikos referatas.

Įvadas. Mažmeninės prekybos įmonės steigimo sąlygas formuojantis veiksniai. Prekybos įmonės traukos zona – dislokacijos vietos pasirinkimo situacija. Pasirinktos vietos rizikos ir problemos. Tarptautinė prekybos logistika. Užsienio rinkos ir prekių užsienio rinkai parinkimas ir tinkamumo įvertinimas. Prekių pritaikymo užsienio rinkai strategija. Išvados. Literatūros sąrašas.


Mano darbo tikslas - aptarti naujai steigiamos įmonės vietos parinkimo strategiją bei išanalizuoti ir pristatyti svarbiausius naujai steigiamos mažmeninės prekybos įmonės išsidėstymo ir įtakojimo veiksnius bei aptarti prekybos įmonės vietos parinkimo metodus.

Atliekant pasirinktos įmonės prekybos vietos analizę bei apklausiant būsimus parduotuvės klientus siekta išsiaiškinti, kas lemia atvykimą į pasirinktos įmonės parduotuvę bei pagal ką renkasi apklaustieji apsilankymą prekybos įmonėje.

Darbo tikslas: Išanalizuoti prekybos įmonės AB „Kara“ vietos parinkimo teorinius ir praktinius aspektus. Atlikus vietos teritorijos analizę bei įvertinus alternatyvias geografines teritorijas buvo priimtas sprendimas dėl prekybos objekto vietos parinkimo ir dėl prekybos objekto vietos tipo. Žemiau aptariamo prekybos objekto vietos pasirinkimo procese identifikavus patraukliausią įmonės veiklai rinką bei prieinamumą toje rinkos vietoje – pasirinkti tinkamiausią tokio tipo įmonei prekybos vietą. (vietovės žemėlapis).

Toliau svarbu nustatyti makroaplinkos tendencijas: įvykių kryptis ir sekas, turinčias savo varomąją jėgą ir trukmę. Nauja prekė ar marketingo programa bus sėkmingesnė, jei atitiks esamas ryškias tendencijas, o ne joms prieštaraus. Todėl marketingo specialistų uždavinys jas numatyti. Žinoma, kad naujų rinkos galimybių aptikimas ir numatymas dar negarantuoja sėkmės. Įmonės ir jų tiekėjai vartotojai ir konkurentai egzistuoja makroaplinkoje, kurią veikia įvairios jėgos. Todėl labai svarbu atlikti kuriamo prekybos objekto AB „Kara“ išdėstymo vietos makro- ir mikro- analizę. Tolesniame numatomos steigti įmonės etape reikalinga numatyti arba prognozuoti mažmeninės prekybos įmonės sąlygas formuojančius veiksnius. Kuriuos galima apjungti į šias penkias grupes:

Šioje veiksnių grandyje svarbiausia yra paklausos įvertinimu paremtos pardavimų prognozės, kad finansų padaliniai apskaičiuotų reikalingas investicijas, gamybos padaliniai nustatytų gamybos pajėgumus ir apimtis, tiekimo padaliniai aprūpintų reikiamomis medžiagomis, žmogiškųjų išteklių padaliniai pasamdytų reikiamus darbuotojus. Potencialioji rinka apibūdinama kaip vartotojų susidomėjimas, tačiau, kaip žinoma, rinkai vien susidomėjimo nepakanka. Būsimieji rinkos vartotojai privalo tam turėti pajamų, o prekė jiems pasiekiamos.

Sekantis labai svarbus kuriamos įmonės etapas – nustatyti rinkos paklausą.

1. Sudarytas mažmeninių prekybos įmonių, veikiančių arba galinčių veikti tame pačiame segmente, sąrašas;

2. Išanalizuoti įmonių konkurenčių veiklos statistiniai rodikliai ir jų strategija;

Išanalizavus įmonių konkurenčių statistinius rodiklius bei jų strategiją ir taktiką, pagal gautus analizės rezultatus bei išankstines prognozes galima teigti, kad panašią veiklą vykdančių įmonių geografinėje teritorijoje yra, tačiau vizito pas konkurentus diskusijose paaiškėjo nenumatytos perspektyvos, kurios palankios AB „Kara“. Tęsiant tolesnius mažmeninės prekybos įmonės makroekonominius tyrimus reikalinga įvertinti ir įmonės pasiekiamumą, nes kiekviena įmonė, ypatingai prekybos – suinteresuota būti arčiau savo klientų. Pirkėjus galima skirstyti į šias grupes:

  • Logistika Referatai
  • 2017 m.
  • Lietuvių
  • Karolina
  • 12 puslapių (2328 žodžiai)
  • Kolegija
  • Logistikos referatai
  • Microsoft Word 2190 KB
  • Steigiamos prekybos įmonės vietos parinkimas ir prekės įvedimo į užsienio rinką strategija
    10 - 2 balsai (-ų)
Steigiamos prekybos įmonės vietos parinkimas ir prekės įvedimo į užsienio rinką strategija. (2017 m. Balandžio 23 d.). http://www.mokslobaze.lt/steigiamos-prekybos-imones-vietos-parinkimas-ir-prekes-ivedimo-i-uzsienio-rinka-strategija.html Peržiūrėta 2017 m. Lapkričio 18 d. 10:17