Stiklo dirbinių vežimo technologinio proceso pasirinktu maršrutu planas


Stiklo pervezimas. Kroviniu vezimo technologinio proceso organizavimas. Stiklu pervezimas. Technologinis procesas. Krovinio vežimo technologinio proceso organizavimo planas. Kroviniu gabenimo technologinis procesas. Stiklo vezimas. Krovinių pervežimo technologinis procesas. Stiklo vežimo taisikles. Vienos produkcijos tonos pervežimo kaina.

Transporto referatas. Įvadas. Pagrindiniai maršruto duomenys. Krovinio aprašymas. Transporto rūšies pasirinkimas. Transporto priemonės pasirinkimas. Pakavimas. Krovinio krovimo technika. Vairuotojo darbo ir poilsio rėžimo grafikas. Bendro reiso laiko apskaičiavimas. Maršruto išlaidos ir pervežimo kaina. Sandėlių charakteristika. Transporto priemonės apsauga. Reikalingi dokumentai krovinio transportavimui. Konvencijos ir normatyviniai aktai. Transporto priemonės ekonomiškumas. Literatūra. Darbo tikslas – parengti tarptautinio pervežimo projektą.


Transportas yra ekonominės veiklos dalis, kuri susijusi su žmonių didėjančių poreikių tenkinimu, keičiantis prekių arba žmonių geografinei padėčiai. Jis gali pristatyti žaliavas į vietas, kur jas galima lengviau perdirbti, arba gatavus produktus pristatyti į punktus, kur vartotojai gali juos geriau panaudoti.

Transportas nesukuria naujų produktų, naujų prekių, o tik gabena produkciją. Transportas, gabendamas šią produkciją, atlieka gamybinį procesą – pakeičia šios produkcijos vietą, ją pristato vartotojui. Produkto gamyba tik tuomet galutinai baigta, kai produktas pristatytas į vartojimo vietą – vartoti arba toliau jį perdirbti. Transportas, gabendamas krovinius, toliau tęsia gamybos procesą cirkuliacijos srityje.

Iš transporto sąvokos galime išskirti kitą, mums labai svarbią sąvoką, tai krovinių vežimas. Ši sąvoka apibrėžia didelį ratą operacijų, kurios atliekamos nuo produkcijos pagaminimo iki pateikimo ją vartotojams. Šias operacijas sudaro: medžiagų vežimas, sandėliavimas ir saugojimas, komplektavimas ir įpakavimas, taip pat vežimas bet kokia transporto rūšimi. Tai priklauso ir nuo: maršruto parinkimo, eismo grafikų sudarymo ir transporto priemonių techninio aptarnavimo. Šių operacijų tikslas likviduoti teritorinį skirtumą tarp gamintojo ir vartotojo, ir užtikrinti saugų ir savalaikį krovinių vežimą iš gamybos vietos į vartojimo vietas, kur jie reikalingi.

Būtent nuo šių mano paminėtų operacijų tikslumo ir jų atlikimo dinamiškumo priklauso logistikos verslo sėkmė. Savo sukurtu krovinio gabenimo projektu aš pabandysiu atvaizduoti kaip yra vykdomas krovinių transportavimas įtarpiniai maršruto miestai: marijampolę, zambrów, piotrków trybunalski, legnica, chemnitz, crailsheim,laikas per kurį buvo pristatytas krovinys – paros 12 valandų ir mano vežamas krovinys – stiklo dirbinai. Tai rankų darbo suvenyrai, namų dekoravimo detalės, biurų dekoravimo elementai. Šiuos gaminius pagamino UAB stiklita . Jie skirti ispanijos mažmeninės prekybos tinklui alcampo. Šis mažmeninės prekybos tinklas užsakė pagaminti ir pristatyti 20 000 vnt. 54 skirtingų modelių stiklo gaminių. Vieno dirbinio vidutinis svoris 980g (0,98 kg. ). Krovinio neto masė – 19600 kg. Krovinio bruto masė – 22200 kg.

Visi šie gaminiai bus pristatyti vienu sykiu, naudojant 26 eur paletes. Gaminiai bus sudėti į medines 600x1000x500 mm dėžes, kurios bus sudėtos po aukštus, kiekviename lygyje po dvi ant vienos paletės. Tai gi viso tokių dėžių bus. Vienos jos svoris ~10kg.

  • Transportas Referatai
  • 2011 m.
  • 22 puslapiai (3844 žodžiai)
  • Kolegija
  • Transporto referatai
  • Microsoft Word 394 KB
  • Stiklo dirbinių vežimo technologinio proceso pasirinktu maršrutu planas
    10 - 1 balsai (-ų)
Stiklo dirbinių vežimo technologinio proceso pasirinktu maršrutu planas. (2011 m. Gegužės 07 d.). http://www.mokslobaze.lt/stiklo-dirbiniu-vezimo-technologinio-proceso-pasirinktu-marsrutu-planas.html Peržiūrėta 2016 m. Gruodžio 10 d. 01:18