Straipsnio analizė


Mokslinio straipsnio analize. Mokslinio straipsnio analize pavyzdys. Verslo straipsnio analize. Mokslinio straipsnio analizes pvz. Rinkos straipsnio analize. Mokslinio straipsnioanalize. Mokslinio straipsnio anotacija. Mokslinio straipsnio analize 2010. Mokslinio straipsnio analize. Mokslinio straipsnio analyze.

Vadybos analizė. Analizuojamas straipsnis. „Apple“ ir „Samsung“ ketina susėsti prie derybų stalo. Straipsnio analizė. Literatūros sąrašas.


Pagrindinė minėto analizuojamo straipsnio „Apple“ ir „Samsung“ ketina susėsti prie derybų stalo” mintis yra ta, jog nei “Apple” nei “Samsung” nėra parankus vienašališkas teismo sprendimas. Pagrindinė to priežastis yra ta, jog teismui priėmus sprendimą “Apple” naudai “Samsung” panaikintų bendradarbiavimo sutartį dėl mobiliųjų telefonų detalių tiekimo “Apple”, kadangi “Samsung” yra vienas didžiausių mobiliųjų telefonų detalių gamintojų tiekiantis detales “Apple”. Toks sprendimo įvykdymas būtų neprankus “Apple” įmonei, kadangi reikėtų ieškoti naujo tiekėjo, sustabdyti mobiliųjų telefonų gamybą bei atsirastų grėsmė prarasti planuojamas pajamas. Sprendimo priėmimas “Samsung” naudai, netenkintų “Apple”, nes ir toliau būtų gaminami ir platinami rinkoje mobilieji “Samsung” telefonai, kuriuose įdiegta nuplagijuota “Apple” operacinė sistema Android.

Straipsnio pagalba bandoma perteikti tai, jog teismas negalėtų priimti tokio sprendimo, kuris būtų tenkinamas abiejų šalių, nes vienu ar kitu atveju nukentės viena iš pusių. Esant tokiai situacijai, vienintelis būdas taikiai išspręsti šią situaciją yra derybos, kurių metu būtų priimtas toks sprendimas, kuris tenkintų abi puses.

Apple ir Samsung, nors ir dažnai rinkoje yra įvardinamos kaip konkurentės, tačiau šis teiginys gali būti ginčinamas, kadangi abi šios įmonės gamindamos išmaniuosius telefonus orientuojasi į skirtingus vartotojus. Apple produkcija yra orientuota į aukštesnes nei vidutines ir aukštas pajamas gaunančius potencialius vartotojus, tuo tarpu Samsung įmonės gaminama produkcija yra orientuojama į žemesnes nei vidutines ir vidutines pajamas gaunančius vartotojus. Kadangi, abiejų korporacijų teikiama produkcija yra orientuota į skirtingus vartotojus, įmones konkurentėmis pavadinti sunku, tačiau veikiant toje pačioje mobiliųjų telefonų rinkoje, konkurencija nors ir minimali, tačiau vistiek išlieka. Apple, daugelio šalių rinkose, yra įvardinama kaip prestižinė prekė, turinti žinomą vardą vartotojų tarpe ir išskirtinę mobiliųjų telefonų išvaizdą. Taip pat, Samsung produkcija kiekvienos šalies rinkoje yra parduodama žymiai pigiau nei Apple produkcija, toks kainų skirtumas Apple produkcijai suteikia prestižinės prekės vardą, tuo tarpu Samsung mobilieji telefonai, įvertinami mažesne kaina, yra priimtinesni daugumai vartotojų labiau nei Apple išmanieji telefonai.

  • Vadyba Analizės
  • 2012 m.
  • 7 puslapiai (1546 žodžiai)
  • Universitetas
  • Vadybos analizės
  • Microsoft Word 67 KB
  • Straipsnio analizė
    9 - 2 balsai (-ų)
Straipsnio analizė. (2012 m. Lapkričio 06 d.). http://www.mokslobaze.lt/straipsnio-analize.html Peržiūrėta 2016 m. Gruodžio 09 d. 21:35