Strategija versle


Prekių asortimento valdymo strategijos. Paskirstymo strategija. Paslaugos paskirstymo politika strategija.

Vadybos referatas. Strategijos reikšmė Lietuvoje pradėjo sparčiai augti, kai šalyje pradėjo vystytis privačia veikla ir nuosavybe pagrįsta rinka. Dauma verslininkų suprato, kad strategijos žinių ir patirties reikia įvairiuose verslo įmonės valdymo lygiuose dirbantiems vadovams, nesvarbu, ar ta įmonė užsiima prekių gamyba ir pardavimu, ar tai paslaugas siūlanti įmonė. Įvadas. Įmonės pristatymas. Vidinė aplinka. Valdymo struktūra. Personalas. Teikiamos paslaugos ir gamybiniai pajėgumai. Gaminama produkcija. Išorinė aplinka. Vartotojai. Konkurentai. Paklausa ir paskirstymo kanalai. Strategijos programa. Strategijos tikslai. Produkto politika. Kainų politika. Paskirstymo politika. Rėmimas. Įmonės tikslai ir uždaviniai. Išvados. Literatūra.


Šio darbo tikslas yra arčiau susipažinti su įmonės strategija, jos pritaikymu prekybos verslui. Taip pat paanalizuoti rezultatus.

Didmeninė ir mažmeninė prekyba nespecializuotose parduotuvėse;

Šalia parduotuvės įrengtame ceche pagaminti medienos gaminiai, ar tiesiog apdorota mediena (išpjautos ir išdžiovintos lentos) būtų pardavinėjamos čia pat parduotuvėje. Be to pirkėjai galėtų patys užsisakyti jiems reikiamo gaminio. Ceche planuojama daugiausia gaminama durys, langų rėmai, dailylentės ir panašiai. Šalia veikiantys parduotuvė ir cechas yra labai patogu. Taip galima geriau reaguoti į pirkėjų poreikius ir reguliuoti gamybos apimtis.

Taip pat didelis pliusas yra, kad bendrovės sandėliai yra prie pat geležinkelio bėgių. Todėl tokias prekes kaip portlandcementas galima pirkti vagonais ir iškraudinėti iš vagonų tiesiog į sandėlius. Tai sumažina transportavimo kaštus.

Įmonės tikslas yra užimti pirmaujančias pzicijas Trakų rajono prekybos statybinėmis medžiagomis rinkoje.

Visa įmonės veikla yra sukoncentruota vienoje vietoje, tai teikia tam tikrų privalumų. Įmonės vadovas gali tiesiogiai kontroliuoti pavaldinių veiklą, be to lengviau galima derinti veiklą tarp padalinių. Įmonėje kiekvienas darbuotojas turi žinoti savo pareigas ir vietą. Tai yra, taip pat, lengviau pasiekiama kai dirbama kartu.

Sekretorë. Tiesiogiai pavaldi savininkui. Ji turi pateikti jam informacijà apie klientų užsakymus, nusiskundimus taip teikti informaciją prekybos partneriams, pavyzdžiui užsakyti vadovo nurodytas prekes. Taip registruoti kitą gaunamą informaciją.

Buhalterė. Tiesiogiai pavaldi savininkui. Ji atlieka finansų apskaitą, užtikrina ūkinių - finansinių operacijų teisėtumą, priima ir išduoda pinigines lėšas bei prekines, materialines vertybes, užtikrina lėšų saugumą, griežtai kontroliuoja įmonės išlaidas, valdo biudžetą.

Vadybininkas. Tiesiogiai pavaldus savininkui. Turi rūpintis reikiamų medžiagų užsakymu, atsako už atliekamus darbus, jis kontroliuoja, kad laiku ir kokybiškai būtų atliekami darbai. Atsakingas už žaliavos tiekimą medienos cechui, bei teikia atliktų darbų ataskaitas.

Sargai. Tiesiogiai pavaldūs savininkui. Rūpinasi patalpų saugumu naktį, prižiūri teritoriją. Pavaldūs tik savininkui ar jo įgaliotam asmeniui.

Parduotuvės vedėja. Tiesiogiai pavaldi savininkui. Vadovauja parduotuvės personalui bei pati atlieka pardavėjos – kasininkės darbą. Atsakinga už parduotuvės asortimentą.

Darbininkai., Vykdo nurodytus darbus, pasiskirsto užsakymus.

Vairuotojas. yra pavaldus parduotuvės vedėjai. Jis privalo saugiai atvežti ir nuvežti nurodytus krovinius ir visą krovinio dokumentaciją pateikti buhalterei, sąžiningai atlikti savo pareigas.

Sekretorë turëtų būti komunikabili, veikli, orientuotis įstatymuose, mokëti spausdinti, administruoti.

Pagrindinė įmonės specializacija yra mamžmeninė prekyba statybinėmis medžiagomis. Šioms prekėms reklamuoti ir sandėliuoti nereikia pirkti specialių įrenginių, kaip pavyzdžiui maisto prekių parduotuvėms. Todėl svarbiausia yra pateikti kokybišką prekę pirkėjui už pirkėjui prieinamą kainą. Svarbiausias mažmeninės prekybos teikiamos paslaugos rodiklis yra apyvarta. Nuo įmonės įkūrimo 1996 prekybos apyvarta nuolsekliai auga. Parduotuvėje nuolat plečia savo prekių asortimentą.

Stalių ceche produkcijos yra pagaminama tiek, kad būtų patenkinami parduotuvės poreikiai, taip pat yra įvykdomi konkretūs užsakymai. Turimų įrengimų pajėgumas yra kur kas didesnis nei yra išnaudojama, jie yra apkrauti tik apie 60% savo pajėgumų. “STATETA” parduoda savo produkciją tiesiogiai – be tarpininkų tai ledžia mažinti galutinę parduodamos produkcijos kainą.

Įmonės parduodamų ir gaminamų prekių asortimentas yra gana platus. Šioje parduotuvėje galima įsigyti praktiškai visko ko reikia namo statybai: įvairių plytų ir blokelių, cemento, ruberoido, pergamino, šiferio įvairių tinko ir mūro mišinių, santechnikos prekių (vamzdžių, ventilių ir pan.). Ypač didelis yra dažų, lakų bei įvairių emalių pasirinkimas, toks pat labai platus yra ir vinių bei įvairių sraigtų asortimentas. Parduotuvėje taip gausus sandarinimo putų, akrilo, silikono pasirinkimas. Parduotuvėje prekiaujama dar daugybe kitų medžiagų ir įrankių.

  • Vadyba Referatai
  • 2010 m.
  • 25 puslapiai (3884 žodžiai)
  • Vadybos referatai
  • Microsoft Word 42 KB
  • Strategija versle
    8 - 2 balsai (-ų)
Strategija versle. (2010 m. Kovo 03 d.). http://www.mokslobaze.lt/strategija-versle.html Peržiūrėta 2016 m. Gruodžio 04 d. 16:25