Strategijos formavimas


Vadybos kursinis darbas. Įvadas. Pradinės informacijos surinkimas. Išlaidų įvertinimas. Finansinių įmonės tikslų patikslinimas. Potencialų pirkėjų nustatymas. Marketingo strategijos patikslinimas. Potencialių konkurentų nustatymas. Strateginė analizė. Finansinė analizė. Segmentinė rinkos analizė. Konkurencijos analizė. Valstybinio reguliavimo įtakos vertinimas. Strategijos formavimas. Galutinė kainodaros strategija. Išvados. Literatūra.


Kainodaros strategijos parinkimas yra labai svarbus dalykas įmonei, kadangi nuo tinkamo jo parinkimo priklauso produkto ar paslaugos „sėkmė“. Neteisingai parinkta strategija įmonę gali privesti prie nesėkmės ar net bankroto.

Paprastai parenkant kainodaros strategiją yra atsižvelgiama į įmonės finansinę būklę, ištiriama rinka į kurią yra ruošiamasi eiti, išanalizuojami konkurentai bei galimi jų atsakomieji veiksmai į pasirinktą kainodaros strategiją.

Pasirenkant kainodaros strategiją reikia atsižvelgti į prekės gyvavimo ciklą, tai yra kuriame etape ji yra, nes nuo etapo priklauso produkto ar paslaugos paklausos dydis. Kainodaros strategijos pagalba gali būti siekiame atgaivinti produkto populiarumą jam esant paskutiniame gyvavimo etape, jei įmonė nusprendžia, jog tikslinga tai daryti.

Pasirinkau įmonę UAB „Alita“ ir vieną iš jos gaminamų produktų įprasto skonio degtinę „Premium Gera 0,5“.

Šio darbo tikslas yra išanalizuoti visus veiksnius susijusios su kainodaros strategijos parinkimu bei parinkti tinkamą strategiją.

Darbo pabaigoje pateiksiu išvadas bei priedus, įmonės 2011 pirmojo ketvirčio finansinę ataskaitą bei įprasto skonio, 0,5L talpos degtinės asortimentą iš Internetinės parduotuvės „Vyno meka“.

Strategijos formavimas. (2013 m. Rugsėjo 09 d.). http://www.mokslobaze.lt/strategijos-formavimas.html Peržiūrėta 2016 m. Gruodžio 09 d. 09:59