Strategijos planavimas


Vadybos kursinis darbas. Summary. Įvadas. Planavimo esmė. Strateginis planavimas. Misija. Tikslai. Vidiniai ir išoriniai veiksniai. Išoriniai veiksniai. Vidiniai veiksniai. Strategija. Rinkos plėtros tempas. Strategijos įgyvendinimas. Strateginis planas. Strateginio plano struktūra. Trumpalaikių planų sudarymas. Veiklos planas. Išvados. Literatūra.


Įmonėje sprendžiamos problemos daugeliu atvejų reikalauja ilgo jų paruošimo ir įdiegimo laiko. Pvz., naujo gaminio įdiegimas pradedamas rinkos analize, toliau vyksta naujo gaminio kūrimas, technologijos sudarymas, naujų įrengimų įsigijimas, gamybos pertvarkymas ir t.t. Visa tai dažnai vyksta ne vienu metu, ir visame šiame laikotarpyje turi būti užtikrintas planingas darbų atlikimas. Todėl labai svarbu sudaryti tinkamus, realius ir aiškius planus.

Šiame darbe mes apžvelgsime šiek tiek planavimą apskritai, bet didžiausią dėmesį skirsime periodiniam planavimui. T. y. ilgalaikiui planavimui, dar vadinamam perspektyviniu arba strateginiu, vidutinės trukmės planavimui, kitaip dar vadinamam taktiniu ir trumpalaikiui planavimui, kitaip dar vadinamam einamuoju arba operatyviniu.

Strategijos planavimas. (2013 m. Spalio 28 d.). http://www.mokslobaze.lt/strategijos-planavimas.html Peržiūrėta 2016 m. Gruodžio 05 d. 12:38