Strateginė analizė TEO


Vadybos kursinis darbas. Įvadas. PEST analizė. Politinė – teisinė aplinka. Ekonominiai veiksniai. Socialiniai – kultūriniai aspektai. Technologiniai veiksniai. Porterio penkių konkurencinių jėgų modelis. Tiesioginiai konkurentai. Naujų konkurentų grėsmė. Pakaitalų grėsmė. Tiekėjai. Vartotojai. Išorinių veiksnių įvertinimo matrica. Pagrindiniai konkurentai. Pagrindynių rinkos dalyvių pajamų pokyčiai. Konkurencinės padėties įvertinimo matrica. Konkurencija šakoje- interneto ryšys. Konkurencija šakoje- TV paslaugos. Strateginių grupių matrica. Vidinės AB „Teo“ aplinkos analizė. AB „Teo“ įmonės apibūdinimas. Santykinė analizė. Pagrindiniai santykiniai rodikliai. Vidinių veiksnių įvertinimo matrica. SSGG analizė. SWOT analizės išvados. Strateginės alternatyvos. Strateginių alternatyvų vertinimas. Kiekybinė strateginio planavimo matrica. Išvados. Literatūros sąrašas.


Šiame darbe bandysime išanalizuoti įmonės AB „Teo“ veiklos rezultatus, bei, remiantis telekomunikacijų rinkos kitimo tendencijomis, nustatyti TEO LT, AB strategijos formavimo kryptis.

AB „Teo“ Lietuvos telekomunikacijų bendrovė, teikianti fiksuotojo ryšio, skaitmeninės televizijos ir interneto paslaugas. TEO įmonių grupė yra didžiausios Šiaurės ir Baltijos šalių telekomunikacijų bendrovės „TeliaSonera AB“ įmonių grupės dalis. Dabar „TeliaSonera“ valdo daugiau nei 88 proc. Bendrovės akcijų. TEO prekės ženklas Lietuvoje veikia jau nuo 1992m. ir aprėpia visas įmonės vykdomas veiklas: balso telefonijos, interneto, televizijos, duomenų perdavimo ir IT paslaugas.

Šiame darbe bus pateikiami santykiniai rodikliai, kurie padės įvertinti nagrinėjamos įmonės turto panaudojimo, efektyvumo, finansinės rizikos ir finansinės būklės įsipareigojimus bei kaip įmonė savo trumpalaikiu turtu sugeba vykdyti savo trumpalaikius įsipareigojimus.

Strateginė analizė TEO. (2014 m. Gegužės 11 d.). http://www.mokslobaze.lt/strategine-analize-teo.html Peržiūrėta 2016 m. Gruodžio 03 d. 19:56