Strateginė vadyba


Vadybos konspektas. Strateginės vadybos(SV) apibrėžimas, plėtros etapai. Institucijos išorės ir vidaus aplinkos supratimas. Organizacijos misija ir tikslai. Institucijos, padalinio ir funkcinių strategijų supratimas. Strategijos realizavimo supratimas. Pogramos, procesai. Strategijos įvertinimo ir kontrolės supratimas. Strateginių sprendimų esmė ir požymiai. Strateginių sprendimų priėmimo modeliai. Strateginių sprendimų priėmimo procesas. Supančios aplinkos skanavimo turinys, rūšys. Socialinės aplinkos turinys. Operacinės aplinkos ir šakos analizės supratimas, turinys. Ekonominė, technologinė, politinė-teisinė ir sociokultūrinė aplinka. Išorinės aplinkos prioritetų matrica. Šakinės konkurencijos jėgos. Konkurencijos laipsnį lemiantys veiksniai. Esminiai institucijos konkurencingumo veiksniai ir jų apibendrinimo matrica. Konkurencingumo veiksnių pokyčių prognozavimo metodai ekstrapoliacija , protų šturmas ir statistinis modeliavimas. Programavimo scenarijais nuoseklumas. Institucijos analizės esmė, institucijų vidiniai ištekliai. Strategijos analizė remiantis ištekliais, jos atlikimo nuoseklumas. Institucijos konkurencinio stabilumo esmė, jos kontinuumas. (erdvė). Vertės kūrimo grandinė ir jos analizė, organizacinės struktūros tipai. Institucijų kultūra. Strateginis marketingas institucijos rinkos. Institucijų vidaus išteklių sintezė. Biznio ir korporatyvinė strategija. Bostono matrica. Institucijos funkcinės strategijos rinkos bei produkto plėtros strategijos. „Pavojingos“ strategijos turinys ir esmė. Institucinės strategijos įgyvendinimo scenarijus, sudarymo eiga. Geriausio strategijos varianto parinkimas. Strategijos įgyvendinimo esmė ir tvarka. Strategijos įgyvendinimo rodikliai. Reikalavimai kontrolei. Darbuotojų skatinimo modeliai.


Misija - unikali organizacijos paskirtis, buvimo priežastis. Skelbdama misiją institucija praneša aplinkai, jog atlieka kažkokią funkciją, kas ji yra šiandien ir ko pasieks ateity. Jei misijos formuluotė plati - ji nekonkreti. Jei siaura - parodo veiklos pobūdį. Misija - tai įvaizdis, ji tarp institucijų gali būti labai skirtinga.

Tikslai - planuojamos veiklos siekiai, galutiniai rezultatai; kas kokiu laiku turi būti pasiekta(skaičiais). Tiksams pasiekti formuluojami uždaviniai.

  • Vadyba Konspektai
  • 2013 m.
  • 9 puslapiai (3003 žodžiai)
  • Vadybos konspektai
  • Microsoft Word 25 KB
  • Strateginė vadyba
    10 - 4 balsai (-ų)
Strateginė vadyba. (2013 m. Gruodžio 15 d.). http://www.mokslobaze.lt/strategine-vadyba.html Peržiūrėta 2016 m. Gruodžio 03 d. 17:52