Stratėginės aplinkos analizė AB Pieno žvaigždės


Marketingo savarankiškas darbas. Strateginis organizacijos valdymas. Ab „Pieno žvaigzdžių” veiklos apibūdinimas. Ab „Pieno žvaigždės“ peste analizė. Ab „Pieno žvaigždės“ porter analizė. Organizacijos sėkmės veiksniai. Ab „Pieno žvaigždės 7 s veiksnių analizė. Ab „Pieno žvaigždės“ ssgg analizė. Ab „Pieno žvaigždės‘ veiklos tikslai.


Pirmas įmonės sėkmės veiksnys – gaminama produkcija už nedideles kainas. Visos AB „Pieno žvaigždės“ gaminamos produkcijos kainos yra visiems prieinamos. Vienos yra pigesnės, kitos – brangesnės. AB „Pieno žvaigždės“ dėmesį skiria ne kuo didesniam pelnui, o vartotojų poreikiams, ir maisto prekių krepšelių dydžiui. Taip garantuodami produkcijos perkamumą ir vartotojų teigiama požiūrį į įmonę.

Antras įmonės sėkmės veiksnys – kokybiška produkcija. AB „Pieno žvaigždės“ gamina kokybiškus ir ekologiškus produktus. Įmonė savo produkcija stengiasi parodyti įvairiose pasaulio parodose. Beveik kasmet įmonė už kurią nors produkciją gauna diplomus, pripažinimą ar net aukso medalius. Taip įmonė įrodo, kad gaminama produkcija yra aukštos kokybės.

Stratėginės aplinkos analizė AB Pieno žvaigždės. (2015 m. Vasario 01 d.). http://www.mokslobaze.lt/strategines-aplinkos-analize-ab-pieno-zvaigzdes.html Peržiūrėta 2016 m. Gruodžio 09 d. 02:03