Strateginio marketingo planavimas Moki Veži įmonėje


Marketingo kursinis darbas. Santrauka. Įvadas. Kas yra marketingas? Strateginis marketingo planavimas. Apibrėžimai ir sąvokos. Pirkėjų poreikių analizė. Pirkimą skatinančios priemonės. Prekių asortimentas. Prekių kainos. Kainų rūšys. Pagrindinės kainų rūšys. Kainų nustatymo tikslai ir kainų politikos ypatumai. Konkurencinė aplinka. Išvados. Literatūra ir šaltiniai. Anketa.


Temos aktualumas. Nuolat vyksta spartūs ir įvairiapusiški pokyčiai, kurie turi didelės įtakos kiekvienos įmonės ateičiai, todėl yra labai svarbu jau turimus įgūdžius papildyti strateginio planavimo įgūdžiais. Tinkami strateginio planavimo įgūdžiai yra būtini veiksmų plano sudarymui. Veiksmų planas suformuoja kada, kaip, kokiu tikslu ir ką įmonė ketina daryti ateityje. Geras vadovas turi pasižymėti strateginiu mąstymu, gebėti viziją paversti tikrove, priimti pokyčius ir atrasti naujos galimybės ateityje. Statybinių prekių rinkoje konkurencija yra nemaža ir kiekvienas neapgalvotas žingsnis gali visus planus sunaikinti arba padaryti finansinių sunkumų. Kad to išvengtume rengiame įmonės strateginius planus.

Darbo objektas - „Moki-veži“ įmonės strateginis marketingo planavimas.

Tyrimo charakteristika.Siekiant ištirti su kokiomis problemomis įmonė susiduria priimant strateginis marketingo planus, buvo atklikta anketinė apklausa ir padarytos išvados.

Praktinį darbo rezultatų reikšmingumą ir pritaikymo galimybes nusako tai, kad reikia daugiau dėmesio skirti reklamai, prekių išvaizdai,kainų nustatymui ir konkurentams.

Strateginio marketingo planavimas Moki Veži įmonėje. (2014 m. Birželio 28 d.). http://www.mokslobaze.lt/strateginio-marketingo-planavimas-moki-vezi-imoneje.html Peržiūrėta 2016 m. Gruodžio 11 d. 00:24