Strateginio marketingo valdymas


Vadybos referatas. Įvadas. Bibliotekos tikslai ir misija. Bibliotekos strateginiai tikslai. Peste analizė. Mikroaplinkos analizė pagal porter modelį. bostono konsultacinės grupės“ matricos modelis. „General electric“ matrica. Ssgg analizė. Išvados ir siūlymai. Informacijos šaltinių sąrašas. Priedai.


Darbo tikslas – atlikti Panevėžio rajono savivaldybės viešosios bibliotekos marketingo aplinkos analizę.

Darbo uždaviniai:

1.Pateikti bibliotekos misiją.

2.Nustatyti bibliotekos strateginio vystymosi tikslus.

3.Atlikti bibliotekos PESTE analizę.

4.Įvertinti bibliotekos strateginę poziciją, jos veiklą.

5.Išanalizuoti įmonės konkurentus.

6.Nustatyti įmonės konkurencinį statusą.

7.Parengti SSGG analizę.

  • Vadyba Referatai
  • 2014 m.
  • 17 puslapių (2872 žodžiai)
  • Vadybos referatai
  • Microsoft Word 47 KB
  • Strateginio marketingo valdymas
    10 - 4 balsai (-ų)
Strateginio marketingo valdymas. (2014 m. Gruodžio 03 d.). http://www.mokslobaze.lt/strateginio-marketingo-valdymas.html Peržiūrėta 2016 m. Gruodžio 04 d. 22:34