Strateginio planavimo ypatybės „MC‘Kinsey“ 7s modelis


Vadybos projektas.

Įvadas. Strateginio planavimo struktūra. Planavimo funkcija. Bendrieji strateginio planavimo principai. Viešųjų institucijų strateginio planavimo ypatumai. Mckinsey 7s modelis. Mckinsey 7s modelio veikimas. Tobulos organizacijos bruožai. Starbucks ir 7s modelis. Korporacijos tikslas. Bendros vertybės ir Starbucks. Strategija ir Starbucks. Struktūra ir Starbucks. Sistema ir Starbucks. Įgūdžiai ir Starbucks. Personalas ir Starbucks. Stilius ir Starbucks. Starbucks ir ssgg analizė. Stiprybės. Silpnybės. Galimybės. Grėsmės. Išvados. Literatūra.


Temos aktualumas. Pasirinkta tema yra labai aktuali šių dienų verslo pasaulyje, kadangi vyrauja labai stipri konkurencija tarp skirtingų įmonių ir organizacijų. Kiekvienas vadovas nori, jog būtent jo vadovaujama kompanija būtų sėkminga ir pelninga. Dėl šios priežasties ypatinga svarba teikiama pasirenkant tinkamą organizacinę strategiją, kuri yra vienas iš svarbiausių įmonės sėkmės rodiklių. Tam, kad prireikus keisti organizacinę strategiją viskas būtų atlikta sėkmingai ir be papildomų sąnaudų, reikia pasirinkti tinkamas priemones, kurios būtų naudingos ir padėtų išsiaiškinti kas įmonėje gerai ir ko trūksta. Kadangi kiekviena įmonė yra savita, joms netinka tokios pačios organizacinės sistemos ir įmonių vadovai turi užtikrinti, kad būtų atliekama būtent tos kompanijos analizė.

Darbo tikslas. Išanalizavus teorinę medžiagą pritaikyti ją praktikoje, atlikti pasirinktos įmonės analizę pagal teorinės dalies pagrindinius aspektus.

Darbo uždaviniai:

Pateikti ir išanalizuoti teorinę medžiagą;

Pristatyti pasirinktą kompaniją;

Pateikti pasirinktos įmonės analizę pagal teorinę medžiagą;

Tyrimo objektas. Tyrimo objektas yra kompanija Starbucks, kuri vykdo savo veiklą remiantis McKinsey 7s modeliu bei turi sudarytą SSGG analizę.

Tyrimo metodai. Atliekant projektinį darbą, teorinėje dalyje atliekama literatūros apžvalga, praktinėje dalyje – įmonės analizė.

Darbo struktūra. Darbą sudaro dvi dalys: teorinė, kurioje apžvelgiama pasirinkta literatūra, ir praktinė, kurioje pateikiama įmonės analizė.

Kiekviena įmonė atlieka labai daug veiksmų, kurie bent iš dalies ar netgi visiškai yra priskiriami marketingo sričiai. Įmonės kuria bei tobulina prekes, reguliuoja jų kainas, parduoda jas pačios arba per tam tikrus partnerius. Be to, yra įdedama daugybė pastangų, kad būtų galima išsiaiškinti vartotojų poreikius, palaikyti esamus bei užmegzti naujus ryšius su visuomene reklamos pagalba arba naudojant kitus būdus. Visus šiuos veiksmus galima atlikti atsitiktinai arba planingai. Visų pirma, kiekvienas darbas gali būti atliekamas pakankamai profesionaliai, tačiau nėra užtikrinama, kad tai derės su kitais įmonės aspektais. Antra, marketingo srities funkcijos yra derinamos apgalvotai tiek tarpusavyje, tiek su visa kita įmonės veikla. Taigi įmonės veiklos planavimas pirmiausia leidžia susieti bei suderinti įvairius veiksmus į vieningą visumą, tokiu būdu siekiant geresnių bendrų rezultatų.

Akivaizdu tai, kad turtingos ir didelės įmonės gali leisti sau susiplanuoti bei vykdyti didelės apimties veiksmus, kurie yra neprieinami mažosioms įmonėms. Tačiau net ir pačių didžiausių įmonių galimybės yra ribotos, tačiau jas peržengti labai sunku ar netgi neįmanoma. Pastarosios ribos yra glaudžiai siejamos su finansiniais, materialiniais žmonių ir kitais ištekliais. Būtent planavimo proceso metu yra stengiamasi kuo geriau paskirstyti esamus išteklius. Išteklių paskirstymas yra dviejų tipų:

Dėl neatsižvelgimo į šias dvi planavimo savybės, neretai nukenčia netgi labai sėkmingai savo veiklą valdančios bei plėtojančios įmonės. Žymiai didesnė grėsmė kyla ne, palyginti, konservatyvioms ir galbūt ne tiek daug pasiekusioms, bet itin sėkmingai ir sparčiai augančioms įmonėms. Kaip tik naujos turi aprėpti daugiau dar neišbandytų pokyčių bei atitinkamai planuoti savo veiklą. Taigi ypatingą svarbą jos turėtų teikti į tai, kad būtų kuo tiksliau būtų prognozuojami būsimi pokyčiai ir atitinkamai planuojama esama veikla. Strateginis planavimas vyksta, kai įmonė planuodama bando aprėpti gan ilgą laikotarpį ir numatyti kelią ilgalaikių tikslų link.

Kalbant būtent apie strateginį planavimą ir strateginį valdymą labai svarbu, kad būtų įsisavintas planavimo procesas. Tai svarbu dėl to, kad neturint gero, patikimo ir nuoseklaus plano, nebus net menkiausių galimybių sėkmingai įgyvendinti net paprasčiausius ir elementarius veiklos tikslus, o strategijos kūrimas ir jos įgyvendinimas niekaip nebus pasiektas.

  • Vadyba Projektai
  • 2016 m.
  • Lietuvių
  • 31 puslapis (7898 žodžiai)
  • Vadybos projektai
  • Microsoft Word 111 KB
  • Strateginio planavimo ypatybės „MC‘Kinsey“ 7s modelis
    10 - 9 balsai (-ų)
Strateginio planavimo ypatybės „MC‘Kinsey“ 7s modelis. (2016 m. Balandžio 13 d.). http://www.mokslobaze.lt/strateginio-planavimo-ypatybes-mckinsey-7s-modelis.html Peržiūrėta 2016 m. Gruodžio 04 d. 22:34