Strateginio valdymo užduotis: Drabužių pardavimų sekrotiaus analizė


Ekonomikos analizė. Apžvalga. Sektoriaus charakteristikos. Strateginės grupės. Strateginių grupių mobilumo barjerai. Strateginių grupių žemėlapiai. Informacijos šaltiniai.


Viena didžiausių ir greičiausiai augančių pasaulio rinkų – drabužių rinka, o išskirtiniausias, daugiausiai konkuruojančių įmonių sukuriantis sektorius – drabužių pardavimų. Pasaulio tekstilės, drabužių ir prabangos prekės 2011 metai uždirbo $ 3,049.5 milijardų pajamų. Skaičius auga greitu tempu, patvirtindamas, jog įmonės ieško ir randa naujų, efektyvių priemonių išlikti sektoriuje ir didinti kokunkurencinį pranašumą tobulindamos sektoriau charakteristikas.

Viena iš drabužių sektoriaus charakteristikų – produkto įvairovė. Kiekviena įmonė nusprendžia produktų kiekį ir asortimento dydį. Jei parduotuvės asortimentas yra platus, suprantama, kad jos klientai įvairių pomėgių, stiliaus, poreikių žmonės. Priešingai, jei prekių įvairovė siaura, pardavėjas koncentruojasi į būtent vieną ar porą tiksliai nustatytų grupių žmonių. Išsirinkus klientus yra svarbu juos pritraukti ir išlaikyti jų lojalumą. Taigi, įmonės renkasi įvairiausius būdus ir nuolatos juos tobulina stebėdami klientų reakciją, pokyčius. Dažnai samdomi pardavimų srities konsultantai, didelis dėmesys skiriamas tinkamų darbuotojų atrankai ir tobulinimui, pačiai drabužių parduotuvės lokacijai ir aplinkai, plėtrai ir žinoma marketingui. Nuo to, kokiu būdu bus prikviečiami ir išlaikomi klientai įmonės pasirenka vėl gi analizuodamos nustatytus klientus ir jų poreikius.

  • Ekonomika Analizės
  • 2015 m.
  • 7 puslapiai (613 žodžių)
  • Universitetas
  • Ekonomikos analizės
  • Microsoft Word 81 KB
  • Strateginio valdymo užduotis: Drabužių pardavimų sekrotiaus analizė
    10 - 2 balsai (-ų)
Strateginio valdymo užduotis: Drabužių pardavimų sekrotiaus analizė. (2015 m. Vasario 22 d.). http://www.mokslobaze.lt/strateginio-valdymo-uzduotis-drabuziu-pardavimu-sekrotiaus-analize.html Peržiūrėta 2016 m. Gruodžio 05 d. 00:31