Strateginis marketingas


Marketingo skaidrės.

Strateginis marketingas. Kas yra marketingas? Marketingas kaip vertės didinimo šaltinis. (pagal P. Doyle. Value-Based Marketing). “N” firmos penkių metų marketingo rodikliai. . Kokias problemas matote? Marketingo strategijos pasirinkimo laukas. I. Ansoff matrica. Ansoff’o matrica keturi galimi scenarijai. Rinkos dalies didinimo strategija. Rinkos vystymo strategija. Produkto vystymas. Diversifikacija.


Aplinkos analizė - Vartotojai - Rinkos - Konkurentai - Tarpininkai Galimybės ir grėsmės Stipriosios ir silpnosios kompanijos pusės.

4P - Produktas - Kaina - Marketingo komunika- cijos - Paskirsty- mas ....

Operatyvinis marketingas Orientuota į veiksmus Esamos galimybės Esami produktai/ paslaugos Pastovi aplinka Trumpo laikotarpio vadyba Reaktyvinė elgsena Rinkodaros funkcija sukoncentruota rinkodaros padalinyje.

Strateginis marketingas Orientuota į analizę Naujos galimybės Nauji produktai ir naujos rinkos Dinaminė aplinka Tolesnis planavimo horizontas Aktyvi elgsena Tarpfunkciniai ryšiai.

Pasyvus marketingas (Produkto koncepcija) Operatyvinis marketingas (Pardavimo koncepcija) Strateginis marketingas (Rinkodaros koncepcija) Į rinką orientuota vadyba (Orientacijos į rinką koncepcija) Ryšių marketingas (Ilgalaikių abipusiai naudingų ryšių su vartotojais kūrimas).

Kokia yra mūsų verslo prigimtis ? (rinkos apibrėžimas) Kokie yra vartotojų poreikiai kiekviename rinkos segmente ? (rinkos (vartotojų) segmentavimas) Kiek patrauklus kiekvienas rinkos segmentas ? (verslo galimybių analizė) Ką galime pasiūlyti kiekvienam rinkos segmentui ? (konkurencingumo analizė).

Kokie segmentai yra prioritetiniai ? (rinkos padengimo sprendimai) Kaip konkuruosime kiekviename pasirinktame rinkos segmente ? (pozicionavimo sprendimai) Kokią rinkodaros programą taikysime kiekviename rinkos segmente (operatyvinis rinkodaros planas).

Į rinką orientuota vadyba: atsiradimo priežastys(Market Driven Management).

Vartotojų sociodemografinės struktūros pokyčiai. Technologinio progreso spartėjimas. Konsjumerizmo judėjimo stiprėjimas. “Žaliojo” marketingo svarbos didėjimas. Elektroninės komercijos atsiradimas. Ekonomikos globalizavimas.

Vartotojų profesionalumo padidėjimas. Silpnai diferencijuotų prekės ženklų skaičiaus specifiniam rinkos segmentui padidėjimas. Lojalumo prekės ženklui mažėjimas. Televizijos reklamos kaip komunikavimo priemonės reikšmės silpnėjimas. Mažmeninio tinklo diversifikavimas.

  • Marketingas Skaidrės
  • 2016 m.
  • Lietuvių
  • 42 puslapiai (1012 žodžių)
  • Marketingo skaidrės
  • MS PowerPoint 1947 KB
  • Strateginis marketingas
    10 - 8 balsai (-ų)
Strateginis marketingas. (2016 m. Kovo 14 d.). http://www.mokslobaze.lt/strateginis-marketingas.html Peržiūrėta 2016 m. Gruodžio 10 d. 16:44