Strateginis marketingo planas


Marketingo planas pavyzdys. Marketingo plano pavyzdys. Marketingo planas pvz. Referato planas. Įmonės marketingo strateginis planavimas. Kalbejimo planas. Įmonės strateginis marketingo planas. Strateginis rinkodaros valdymas kursiniai. Kalbejimo planas pavyzdys. Strateginio marketingo plano pavyzdys.

Vadybos kursinis darbas. Įvadas. Marketingo teorija. Marketingo samprata. Marketingo aplinkos. Marketingo komplekso elementai. Strateginio marketingo plano sudėtis. Funkcinės marketingo strategijos. Uab“aldaresta” strateginis marketingo planas. Uab „aldaresta“ charakteristika. Uab „aldaresta“ išorinė aplinkos analizė. Uab “aldaresta” asortimento politika. Uab „aldaresta“ kainos politika. Uab „aldaresta“ paskirstymo politika. Uab „aldaresta“ rėmimo politika. Uab “aldaresta” konkurentai. Uab “aldaresta” swot analizė. Išvados ir pasiūlymai. Informacijos šaltinių sąrašas.


UAB ALDARESTA , kaip ir kitas Lietuvos mažąsias ir vidutines į įmones stipriai įtakoja pablogėjusios verslo sąlygos Lietuvoje.Ši įmonė įkurta 2000m. ir jos pagrindinė veikla yra prekyba langais ir durimis bei medienos gaminias. Nuo pat savo veiklos pradžios UAB ALDARESTA dirbo pelningai nuolatos didindama savo pardavimus taip užsitikrindama sau pelną. Įmonė ilgą laiką dirbo nekreipdama didelio dėmesio į savo marketingo strategiją. Tai lėmė du pagrindiniai faktoriai. Visų pirma, nuo 2000 iki 2008m.Lietuvoje buvo ekonominis pakilimas, kada gyventojų perkamoji galia buvo didelė.Antras svarbus faktorius, kodėl įmonės valdytojai nesigilino į marketingo strategiją , buvo tas, jog čia dirba žmonės turintys daug šios srities patirties. Dirbdami jie susikūrė didelį klientų ratą, kuris jiems užtikrindavo pardavimus.Bet nuo 2008m., pablogėjus ekonominei situacijai Lietuvoje, UAB “ALDARESTA“ tapo sunku pelningai dirbti. Norint ir toliau sėkmingai dirbti, UAB “ALDARESTA“ priversta tobulinti savo marketingo strategiją.

Norint tai padaryti, reikia išanalizuoti pagrindinius teorinius marketingo strategijos principus. Darbe bus remiamasi R.Virvilaitės, V.Pranulio,P.Kotlerio, G.Palubinsko ir kitų marketingo specialistų teorijos analize. Bus analizuojami įvairūs internetiniai puslapiai, padėsiantys teoriškai ir praktiškai patobulinti “ALDARESTA“ marketingo planą.

Darbo objektas- “ALDARESTA“ marketingo plano tobulinimas, leisiantis “ALDARESTA“ sėkmingai prisitaikyti prie esamos dabartinės situacijos.

Darbo tikslas- “ALDARESTA“ marketingo strategijos tobulinimas.

Darbo uždaviniai:

Aptarti teorinius marketingo strategijos parengimo aspektus

Išanalizuoti esamą “ALDARESTA“ situaciją.

Išsiaiškinti “ALDARESTA“ galimybes.

Nesigilinant į marketingo teorinius apibrėžimus, galima, pasakyti, jog marketingas yra mokslas, padedantis pardavėjui parduoti prekę arba paslaugą.

Gamintojai akcentuotų, jog marketingas yra pagrindinė verslo funkcija, siejanti verslą su rinka, kurią sudaro vartotojai, konkutentai, prekių paskirstymo kanalai, komunikacinės priemonės ir pan.

Marketingas – tai yra vadybos procesas, kuriuo išsiaiškinami numatomi ir pelningai patenkina- mi vartotojų poreikiai.

Ekonominiai veiksniai kinta gana cikliškai. Dabartinio ekonomikos sąstingio laiku gyventojų pajamos labai stipriai sumažėjo, todėl mažiau perkama brangių ar ilgalaikio vartojimo prekių. Ateityje pajamos gali būti laikinai padidintos- gyventojai imant kreditus. Esant dideliam nedarbui, sumažėjo ir pirmo būtinumo prekių paklausa.

Svarbiausias marketingo komplekso sprendimų ir veiksnių bruožas yra tas, kad jie gali būti jos kontroliuojami, keičiami. Planuodama savo marketingo veiklą, įmonė remiasi visais marketingo elementais, tačiau kiekvienas iš jų gali būti įgyvendinamas naudojant alternatyvias priemones, skirtingas strategijas.

Kaina apima sprendimus, susijusius su paslaugos kainos nustatymu, nuolaidomis, mokėjimo terminais, apmokėjimo bei kredito sąlygų taikymu. Praktikoje taikomi trys pagrindiniai kainų nustatymo metodai:

Rėmimą sudaro reklama, pardavimo skatinimas, asmeninis pardavimas, ryšiai su visuomene. Rėmimu siekiama dviejų pagrindinių tikslų:

Paslauga yra tam tikra prekės forma. Tačiau ji turi specifinių savybių, kurios verčia ieškoti verčia ieškoti savitų, tik paslaugoms būdingų marketingo sprendimų. Paslaugos yra neapčiuopiamos, nekaupiamos, neatskiriamos ir nevienodos.

UAB „Aldaresta“ įsikūrė 2007m. Įmonės pagrindinis akcininkas ir direktorius-Virginijus Bara- nauskas . Pagrindinė įmonės veikla yra prekyba langais bei durimis ir statybos bei remonto darbai. UAB „Aldaresta“ žiemos metu dirba 12 darbuotojų, sezono metu apie 18 darbuotojų.Pagrindinė į- monės veikla vykdoma Pietų Lietuvoje. Nors šiame regione konkurencija nemaža, tačiau bendrovė sėkmingai plečia savo veiklą, savo kokybiškai atliktais darbais pritraukdama vis daugiau klientų. Bendrovė kuria ilgalaikius santykius, siūlydama geriausius sprendimus siekia tapti patiki- miausia klientų partnere. Bendrovė siekia kryptingai viršyti visų partnerių lūkesčius statybų procese nepriekaištingai atliekant darbus.Tas tinka tiek kalbant apie prekybą langais ir durimis, tiek kalbant apie įvairius sta tybos darbus. Veikla nukreipta į konkrečius veiksmus, operacijų atlikimus. Siekiama nuolat tobuli- nanti darbo procesus. UAB „Aldaresta veiklos pagrindas – aukšta statybos darbų kokybė bei aukščiausios kokybės gaminių pardavimas. Sukaupta patirtis bei inovacijos įgalina bendrovę sėkmingai įgyvendinti tiek paprastus, tiek pačius sudėtingiausius užsakovų sumanymus ir idėjas. Pažangių statybos verslo naujovių taikymas ir nuolatinis darbuotojų tobulėjimas užtikrina išskirtinę „Aldaresta“ darbo kokybę ir pajėgumus, vykdant net ir sudėtingiausius projektus. Bendrovės direktorius ir administracija. Bendrovės administacijos vadovu yra direktorius. Direktoriumi gali būti veiksnus fizinis asmuo, su kuriuo sudaroma darbo sutartis. Direktorių renka ir įstatymų numatyta tvarka atšaukia visuotinis akcininkų susirinkimas.Direktoriui parinkti gali būti organizuojamas konkursas. Bendrovės valdymo organai. Bendrovės valdymo organai yra visuotinis akcininkų susirinki- mas ir administracijos vadovas. Administracijos vadovu yra direktorius. Bendrovės stebėtojų tary- ba ir valdyba nesudaroma. Bendrovės valdymo organai privalo veikti tik bendrovės ir akcininkų naudai. Jie neturi teisės priimti sprendimų ar atlikti kitų veiksmų, kurie pažeidžia bendrovės įstatus ar yra priešingi nurodytiems bendrovės tikslams, akivaizdžiai viršija normalią gamybinę – ūkinę ri- ziką, yra akivaizdžiai nuostolingi ar akivaizdžiai ekonomiškai nenaudingi.

  • Vadyba Kursiniai darbai
  • 2011 m.
  • 20 puslapių (4832 žodžiai)
  • Universitetas
  • Vadybos kursiniai darbai
  • Microsoft Word 94 KB
  • Strateginis marketingo planas
    10 - 1 balsai (-ų)
Strateginis marketingo planas. (2011 m. Vasario 24 d.). http://www.mokslobaze.lt/strateginis-marketingo-planas.html Peržiūrėta 2016 m. Gruodžio 07 d. 20:29