Strateginis marketingo valdymas


Marketingo skaidrės.

Strateginis marketingo valdymas. Uab “Vileka”. Trumpa informacija apie įmonę. Pagrindinės suinteresuotos grupės. Įmonės mikroaplinka. Pest analizė. SSGG analizė. Marketingo pasiūlymo pozicionavimas. Uab „Vileka“ gaminių apibūdinimas. Kainodara ir finansavimas.  . paskirstymo kanalai. Reklaminės priemonės.


Trumpa informacija apie įmonę; Pagrindinės suinteresuotos grupės; Įmonės/įstaigos mikroaplinka; Įmonės makroaplinka; Įmonės SSGG analizė; Marketingo pasiūlymo pozicionavimas; UAB „VILEKA“ gaminių apibūdinimas; Kainodara ir finansavimas;  Paskirstymo kanalai; Reklaminės priemonės.

UAB „VILEKA“ įkurta 1992 metais. Pagrindinė bendrovės veikla yra: Išorės ir vidaus apdailos darbai (naudojant natūralų akmenį: granitą, marmurą, travertiną; smiltainį, kalkakmenį, bazaltą); Mažosios architektūros formų, sklypo sutvarkymo elementų iš natūralaus akmens projektavimas ir gamyba; Įvairių dydžių akmens plokščių tiekimas;.

Atributyvinis pozicionavimas kai yra parenkama konkreti paslaugos charakteristika.(UAB „Vileka“ tai įmonė turi didžiulią patirtį ir yra seniausias gamintojas.); Kainos/kokybės pozicionavimas – įmonė siūlo kainos ir kokybės santykį. Vileka siulo geros kokybes prekes u prieinamą kainą.

Darbe plačiau išanalizuoti pelningumo rodikliai, turto pelningumas, mokumo, apyvartumo rodikliai kurie rodo, kad įmonė „dirba“ verslui ir uždirbą pajamas ir pelną, turi ne vieną veiklą ir sugeba uždirbti taikant papildomas veiklas. UAB “VILEKA” kainos nustatymo metodai: orientuota į kaštus ; orientuota į konkurentus. Kartais tenka mažinti kainas dėl: Prekių pertekliaus. Prekės kaina didinama: Kai negali įmonė patenkinti visų vartotojų poreikių.

UAB “VILEKA ” KAINODAROS TIKSLAI: išgyvenimas –rinkoje yra daug konkurentų ir dažnai keičiasi vartotojų poreikiai, dažnai tenka nustatyti žemos kainos. Tai trumpalaikis tikslas; pardavimo apimties didinimas (įsiskverbimo strategija) – kai siekiama kuo daugiau parduoti prekių, įmonė suinteresuota prisotinti rinką, kad galėtų ją kontroliuoti ir gauti pastovų pelną, ji siekia maksimizuoti pardavimo apimtį mažindama prekės vieneto pelną ir taip gaudama pakankamai didelį BP, tikisi kad didelė gamybos apimtis leis mažinti kaštus; konkurencinio pariteto išlaikymas – nustatoma panaši į konkurentų kaina; kokybės lyderio pozicijų užėmimas.

  • Marketingas Skaidrės
  • 2016 m.
  • Lietuvių
  • 21 puslapis (681 žodis)
  • Marketingo skaidrės
  • MS PowerPoint 1738 KB
  • Strateginis marketingo valdymas
    10 - 6 balsai (-ų)
Strateginis marketingo valdymas. (2016 m. Balandžio 09 d.). http://www.mokslobaze.lt/strateginis-marketingo-valdymas.html Peržiūrėta 2016 m. Gruodžio 10 d. 16:45