Strateginis planas DADU ledai


Pramonės ir gamybos kursinis darbas.

Strateginis planas 2015. Metų planas Sukurti naują produktą DADU kokteilinius ledus Uab „ Vikeda “ DADU. Programos idėja. Bendrosios nuostatos. Ssgg analizė. Xi. uždavinių įgyvendinimo priemonės. Xii. ištekliai. Xiii. vertinimo kriterijai. Xiv. laukiami rezultatai. Xv. grįžtamasis ryšys. Xvi. tinklinis planas xvii. žuvies griaučių diagrama. XVIII. Uždaviniai Vertinimo kriterijai Atsakingas asmuo Laikotarpis Kryptys Priemonės Ištek liai , €. Viso lėšų. Metų planas sukurti naują produktą dadu ledų sausainius vizija. Tinklinis planas. XIII. Uždaviniai Vertinimo kriterijai Atsakingas asmuo Laikotarpis Kryptys Priemonės Ištek liai , €. METŲ PLANAS Sukurti naują produktą DADU ledų skonio čiulpinukai VIZIJA. Žuvies griaučių diagrama. METŲ PLANAS Sukurti naują produktą DADU visiškai naujų ir neragautų skonių ledų. VIZIJA. Sukurti naujus ledų skonius , kurie atitiktų vartotojų poreikius srautine diagrama. METŲ PLANAS Sukurti naują produktą DADU naujos vaflinių indelių formos VIZIJA.


UAB „VIKEDA“ DADU įmonė užsiėma įvairių valgomųjų ledų gamyba. Šią vasarą įmonė atvers naujas skonio galimybes, kur galėsite paragauti naujų ir dar niekur neragautų skonių valgomųjų ledų, bei įvarių naujovių. Dalis naujovių yra DADU kokteiliniai ledai, , kurie yra gaminami lygiai taip pat kaip ir ledai, su visais užpilais (klevų sirupu, karamelės, bananiniu, braškiniu, šokoladinių ir kt.) ir priedais (riešutais, kokosais, šokolado gabalėliais, vaisiai ir kt.), kurie taip pat kaip ir leduose atgaivintų ir pagyvintų ledų skonį.

UAB „VIKEDA“ DADU įmonės generalinis direktorius yra Gintaras Jasionis. Darbuotojų darbo laikas I - V 8.00 – 17.00 val. (pirmadienį – penktadienį) S. Dariaus ir S. Girėno g. 1, Kėdainiuose. Visi įmonės darbuotojai yra apdraustieji, kurie kartu su įmonės vadovu privalo laikytis pareigybinių nuostatų.

Būti pirmaisiais ir greičiausiais šio produkto lyderiais, plėsti tai į kuo daugiau šalių, gaminti kokybiškai bei užpatentuotai.

Pirmiesiems pradėti gaminti ir plėsti šį naująjį produktą, kad plėsti kuo įvairesnę ir įdomesnę prekybą kuo daugiau šalių.

Pagaminti išskirtinį produktą, kurį vartotojai itin pamėgs ir jis taps populiarus bei išplis daugelyje šalių.

Atitikti ne tik vaikų poreikius, bet ir nustebinti vyresnio amžiaus žmones su naujomis vaflinių ledų formelėmis, kurios išsilaikytų visada traškios ir neištežtų.

Strateginis planas DADU ledai. (2016 m. Kovo 22 d.). http://www.mokslobaze.lt/strateginis-planas-dadu-ledai.html Peržiūrėta 2016 m. Gruodžio 10 d. 07:05