Strateginis planas grožio salonui


Verslo planas. Trumpas situacijos aprašymas. PEST. SSGG. Išvados. Strateginės problemos ir tikslai. Vizija. Misija. Filosofija. Strateginiai tikslai ir uždaviniai.


Grožio salonas „Ti Amo“ pirmą kartą 1999 metais įsikūrė Trakuose kaip „ČAR‘lis“. 2004 m. Vilniuje, Naugarduko gatvėje duris atvėrė mūsų grožio salonas, o dar po dvejų sėkmingų metų – ir Kaune. 2002 metais visi salonai buvo pavadinti vienu vardu „Te Amo“. Šiuose salonuose dirba profesionalūs darbuotojai. Šiuose salonuose atliekamos plaukų, rankų ir kojų, veido ir kūno priežiūros procdūros taip pat masažai. Šiuo metu mus galite rasti Kaune, Trakuose, Vilniuje Naugarduko gatvėje ir Jasinskio gatvėje.

  • Verslas Planai
  • 2013 m.
  • 5 puslapiai (465 žodžiai)
  • Verslo planai
  • Microsoft Word 20 KB
  • Strateginis planas grožio salonui
    10 - 2 balsai (-ų)
Strateginis planas grožio salonui . (2013 m. Lapkričio 24 d.). http://www.mokslobaze.lt/strateginis-planas-grozio-salonui.html Peržiūrėta 2016 m. Gruodžio 03 d. 00:27