Strateginis planas parduotuvių tinklui


Ekonomikos planas.

Situacijos aprašymas. PEST. SSGG. Išvados. Problemos ir tikslai. Vizija. Misija. Filosofija. Strateginiai tikslai ir uždaviniai.


UAB „x“ įsikūrė 2002 m. Iš pradžių užsiimė mažmenine maisto bei pramonės prekyba. Pradėjusi savo verslą mažoje parduotuvėje Pasvalio miesto centre, kiekvienais metais plėtėsi vis sparčiau. Per metus atidarant po 2-3 parduotuves, taip per 11 gyvavimo metų atidarė 24 parduotuvės Pasvalio bei Biržų rajonuose. Verslas iš smulkaus tavo vidutiniu. Dabar įmonė užsiima mažmenine bei didmenine prekyba, šarvojimo bei pobūvių salių nuoma. Darbuotojų skaičius pakilo nuo 3 iki 90. Be to per pastaruosius metus gavo kelis aukščiausius Lietuvos verslo apdovanojimus, už mokumą, verslo plėtrą. Įmonė išaugusi savomis pastangomis, nors yra įdarbinusi kelias dešimtis darbuotojų iš Darbo Biržos finansinio palaikymo iš jos negauna.

  • Ekonomika Planai
  • 2013 m.
  • Lietuvių
  • 5 puslapiai (609 žodžiai)
  • Ekonomikos planai
  • Microsoft Word 14 KB
  • Strateginis planas parduotuvių tinklui
    10 - 2 balsai (-ų)
Strateginis planas parduotuvių tinklui. (2013 m. Lapkričio 24 d.). http://www.mokslobaze.lt/strateginis-planas-parduotuviu-tinklui.html Peržiūrėta 2016 m. Gruodžio 10 d. 10:58