Strateginis planas Uab „Apranga“


Marketingo kursinis darbas. Įvadas. Uab „Apranga“ pristatymas ir veikla. Uab „Apranga“ vizija, misija ir tikslai. Uab „Apranga“ išorinės ir vidinės aplinkos analizė. Išorinės aplinkos analizė (PEST). Vidinės aplinkos SSGG analizė. Stebėjimo rezultatai. Bendrovės strategijos formavimas. Išvados. Literatūra.


Problema. UAB „Apranga“ strateginė analizė parodė, kad ši įmonė susiduria su vis didesne konkurencija, kuri kelia jai susirūpinimą, nes silpnina jos poziciją rinkoje. Todėl kyla klausimas, kokią strategiją įmonei galima pritaikyti, kad ji turėtų ilgalaikį konkurencinį pranašumą.

Darbo objektas – UAB „Apranga“.

Darbo tikslas – atlikus vidinės (SSGG) ir išorinės aplinkos (PEST) analizę UAB „Apranga”, parengti jai tinkamą strategiją.

Pagrindiniai darbo uždaviniai:

1.pristatyti UAB „Apranga“;

2.suformuoti UAB „Apranga“ misiją, viziją ir tikslus;

3.atlikti PEST ir SSGG analizes;

4.apžvelgti UAB „Apranga“ strategijos formavimą.

Strateginis planas Uab „Apranga“. (2014 m. Gegužės 09 d.). http://www.mokslobaze.lt/strateginis-planas-uab-apranga.html Peržiūrėta 2016 m. Gruodžio 08 d. 08:00