Strateginis planas


Strateginio valdymo namu darbas. Strateginis valdymas namu darbas. Verslo planas namu darbas. Imones strateginis valdymas. Vyteliu verslo planas. Kalbėjimo planas pavyzdys. Kalbejimo plano pavyzdys. Ligoninės strateginės veiklos planas. Verslo planas pinti baldai. Imones strateginis valdymas namu darbas.

Vadybos namų darbas. Įvadas. Įmonės įkūrimas. UAB „Vytelės“ charakteristika. Įmonės išorinės aplinkos analizė. Ūkio šakos ir konkurencijos analizė. Įmonės vidinių veiksnių analizė. Esama įmonės „Vytelė“ strategija. Įmonės misija, vizija ir tikslai. Funkcinės strategijos. Strateginių alternatyvų analizė ir tinkamos strategijos pasirinkimas. Strategijos įgyvendinimas (ateities scenarijus). Išvados.


Strateginis planavimas – tai sprendimų procesas. Šio proceso metu numatomi būsimi įvykiai, į kuriuos organizacija galėtų atsižvelgti realizuodama savo galimybes ir apsisaugoti nuo pavojų jos sėkmei ir išlikimui. Pagal strateginio planavimo modelį sudaromi įmonės planai, analizuojami įvairių strategijų pranašumai, apibrėžiama veiklos, kuriai teikiama pirmenybė, kryptis. Strateginio planavimo procesas yra orientuotas į ateitį. Todėl jis susijęs su viskuo, kas gali paveikti organizaciją, įskaitant šalies ūkį, technologiją, socialinius bei politinius veiksnius.

Strateginio planavimo tikslas – analizuoti tiek dabartinės, tiek būsimos organizacijos veiklą ir numatyti strategines permainas, kad organizacija sėkmingai įgyvendintų norimą ateities viziją. Visiems strategijos formavimo modeliams būdingas konkurencinės padėties akcentavimas ir veiklos krypties numatymas. Strateginio planavimo modelis, skirtingai nuo kitų, pasižymi detaliu anorint įkurti savo įmonę reikia kreiptis į banką dėl paskolos sutemūsų įmonės veiklą, jos struktūrą galės suprasti bet kuris mūsų įmonė vytelė užsiima pynimu iš vytelių ( pinti indai, krepšiai, baldai. ). Mes savo produkciją parduodame tiek respublikos ribose, tiek užsienyje. Didžiausia mūsų gaminamos produkcijos dalis iškeliauja svetur. Tai nulemia gana akivaizdus kainų skirtumas. Kainų lygio skirtumo esmė yra ta, kad mūsų produkcija užsienyje labiau vertinama negu pas mus. Norėdami padidinti susidomėjimą savo gaminama produkcija, pradėjome prekes gaminti pagal vartotojų poreikius tai yra pagal jų individualius užsakymus. Taip pat pradėjome prekiauti prekėmis didmeninėmis ir mažmeninėmis kainomis vidaus ir užsienio rinkose. Įmonėje dirba 520 žmonių. Iš jų 450 darbininkai. Pagrindine gamyba užsiima 400 darbuotojų, iš jų trečdalis yra aukštos kvalifikacijos. Specialistų ir tarnautojų yra. Iš jų pusė turi aukštąjį išsilavinimą. Darbininkai ir vadovai skatinami UAB gaminių realizavimo pagrindinės rinkos yra europa. Joje įmonė parduoda 75% savo gaminių. Beveik 10% gaminamos produkcijos realizuojama Lietuvoje, o likusi dalis eksportuojama į jav.

Mūsų įmonės produkcijai reikalinga žaliava – žilvičiainors Lietuvoje ir dažnai keičiasi vyriausybės, politinė orientacija lieka pastovi, keičiasjeigu mūsų įmonės geografinė padėtis būtų tokia, kur labai lengvai išauginami žilvičiai, tuomet nereikėtų ieškoti tiekėjų ir mokėti jiems už žaliavą.

  • Vadyba Namų darbai
  • 2010 m.
  • 14 puslapių (2261 žodis)
  • Universitetas
  • Vadybos namų darbai
  • Microsoft Word 17 KB
  • Strateginis planas
    10 - 1 balsai (-ų)
Strateginis planas. (2010 m. Kovo 03 d.). http://www.mokslobaze.lt/strateginis-planas.html Peržiūrėta 2016 m. Gruodžio 10 d. 05:22