Strateginis planavimas mažose ir vidutinėse įmonėse globalioje rinkoje


Vadybos namų darbas. Renata Jankauskienė. Strateginis planavimas mažose ir vidutinėse įmonėse globalioje rinkoje. Smulkiojo ir vidutinio verslo pranašumai tarptautinėje rinkoje. Lietuvos patirtis.


Mažos ir vidutinio dydžio verslo įmonės dėl ribotų išteklių turi mažiau galimybių išsitraukti į tarptautinį verslą. Tačiau susieję savo veiklą su tarptautinę rinka, jos gali siekti gamybos masto ekonomijos, susitelkti ir diversifikuoti riziką, kuri įmanoma vystant veiklą tik vietinėje rinkoje.

Smulkiojo ir vidutinio verslo pranašumai tarptautinėje rinkoje:

Labai dažnai smulkiojo ir vidutinio verslo įmonės geba rasti nišą tarptautinėje rinkoje ir plėtoti veiklą kur kas veiksmingiau negu didelės įmonės.

Smulkiojo ir vidutinio verslo įmonės savo produktus dažniausiai eksportuoja į kultūriniu požiūriu artimas šalis, todėl lengviau randa bendrų sąlyčio taškų.

Daugelio šalių vyriausybės politika įvairiai remia smulkųjį ir vidutinį verslą, orientuojantį savo veiklą į tarptautinę rinką:

Vyriausybės politika, remianti smulkiojo ir vidutinio verslo tarptautines operacijas, apima ir atitinkamų įmonių, kurios pasaulinėje rinkoje veikia nuo pat įsisteigimo pradžios, sėkmės veiksnių analize.

  • Vadyba Namų darbai
  • 2015 m.
  • Lietuvių
  • 4 puslapiai (634 žodžiai)
  • Universitetas
  • Vadybos namų darbai
  • Microsoft Word 17 KB
  • Strateginis planavimas mažose ir vidutinėse įmonėse globalioje rinkoje
    10 - 8 balsai (-ų)
Strateginis planavimas mažose ir vidutinėse įmonėse globalioje rinkoje. (2015 m. Gegužės 28 d.). http://www.mokslobaze.lt/strateginis-planavimas-mazose-ir-vidutinese-imonese-globalioje-rinkoje.html Peržiūrėta 2016 m. Gruodžio 04 d. 22:27