Strateginis planavimas skaidrės


Matematikos skaidrės. Strateginio planavimo esmė Strateginiai sprendimai lemia firmos ilgalaikių ir visa apimančių planų sudarymą. Strateginis planavimas – tai procesas, numatantis reikšmingų tikslų siekimo būdus ilgalaikei perspektyvai. Strateginio planavimo proceso tikslas – nuolat nagrinėti įmonės veiklą tiek dabarties. Strateginio planavimo procesas – tai visų valdymo funkcijų pagrindas. Strateginiai planai nuo operatyvinių planų skiriasi trimis aspektais          laiko horizontas. Strateginio planavimo procese išskiriami du etapai        strategijos planavimas,       strategijos įgyvendinimas. Įmonės misija Misija – pagrindinis įmonės tikslas. Jeigu įmonė neturėtų. Įmonės strateginiai tikslai. Taip pat įmonės tikslus galima sugrupuoti ir taip          pelningumas. SSGG analizė     Pagrindinis. SSGG analizė strategijos sudarytojams yra naudinga tokiai atžvilgiais          vadovai aprūpinami logine struktūra. Išorinės aplinkos veiksnių. Ekonominė aplinka – tai makroaplinkos elementas (makroaplinkos elementams įmonė  neturi praktinių galimybių daryti poveikio). Ekonominę aplinką apibūdina tokie svarbiausi rodikliai         šalies bendrasis vidaus produktas. Socialinė ir kultūrinė aplinka – tai  makroaplinkos elementas. Konkrečių prekių ar paslaugų paklausa keičiasi priklausomai nuo      demografinių veiksnių. Politinė ir teisinė aplinka – tai  makroaplinkos elementas. Transporto įmonių veikla stipriai   ·     reglamentuojama teisinėmis normomis. Mokslinė ir technologinė aplinka – tai makroaplinkos elementas. Gamtinė aplinka – tai  makroaplinkos elementas. Rinkos aplinka marketingo požiūriu priskiriama mikroaplinkai.      pirkėjai/klientai/užsakovai,      tiekėjai,      partneriai,     konkurentai. Pirkėjų tyrimas atliekamas analizuojant ·     galimus siūlomų transporto paslaugų vartotojus. Tiekėjai – tai įmonės ir pavieniai asmenys iš kurių perkamos atsargos bei gamybos priemonės. Konkurentai – transporto rinkos dalyviai. Konkurencija paprastai sustiprėja kai  ·   konkurentų padaugėja ir jie tampa panašūs dydžiu ir galimybėmis. Atliekant konkurencinę analizę. Strateginiai apsisprendimai Surašius visus įmonės pranašumus ir trūkumus. Ssgg (swot) strateginiai.

  • Matematika Skaidrės
  • 2015 m.
  • 30 puslapių (877 žodžiai)
  • Matematikos skaidrės
  • MS PowerPoint 10 KB
  • Strateginis planavimas skaidrės
    10 - 5 balsai (-ų)
Strateginis planavimas skaidrės. (2015 m. Sausio 01 d.). http://www.mokslobaze.lt/strateginis-planavimas-skaidres.html Peržiūrėta 2016 m. Gruodžio 03 d. 00:19