Strateginis projektų valdymas


Projektu valdymas kursinis. Projektu valdymo sistemos kursinis. Strateginis valdymas projekto gyvavimo ciklas. Projektas strateginis projektu valdymas. Projektų valdymo sistemos diplominis. Projekto valdymo kursinis darbas. Maxima istekliu valdymas.

Vadybos kursinis darbas. Įvadas projekto sąvoka. Projektų klasifikavimas. Projekto gyvavimo ciklas. Projekto valdymas. Projekto valdymo procesai. Projekto valdymo procesų grupės. Strateginio valdymo tipai. Projekto planavimas. Projekto grafikas. Projekto įgyvendinimo sąlygos. Klientų poreikių apibrėžimas. Projekto įgyvendinamumo patikrinimas. Projekto kokybės valdymas. Techniniai kokybės užtikrinimo aspektai. Matavimas ir analizė. Su išlaidomis susijusių procesų kokybės valdymas. Projekto žmogiškųjų išteklių valdymas. Valdymas stebint aplinką. Projekto sąsajos. Projekto personalo pareigų aprašai. Projekto organizacinės struktūros. Projekto organizacines struktūros pasirinkimas. Ab „lietuvos energija“ strateginis projektų valdymas. Apie bendrovę. Projektų valdymo sistemos diegimas. Išvados. Šaltiniai


Projektu turi būti sukurta kažkas nauja. Tai verčia išspręsti dar niekada nespręstas problemas.

Įgyvendinimo fazė – įgyvendinami projekto vystymo fazėje parengti planai. Šioje stadijoje darbuotojų personalas formuoja projektą pagal savo atliekamos veiklos pareigas.

Projekto baigimo fazė – patvirtinama, kad projektas buvo įgyvendintas pagal numatytą planą, atliekami projekto patikrinimo bei perdavimo ir priėmimo darbai.

Taigi, visiems projektams būdingi tam tikri lygiai – nuo idėjos iki jų realizavimo. Kadangi tie lygiai tarpusavyje yra susiję ir vienas nuo kito priklausomi, drąsiai galime teikti, kad projektas turi savo gyvavimo ciklą.

Sisteminis valdymas – holistinis požiūris į vadybą, kuris leidžia lyderiui veikti sudėtingomis aplinkos sąlygomis ir veiksmingai valdyti pokyčius organizacijoje;

Programinis valdymas – tai strateginis valdymas, kuris atliekamas per paruoštas programas, kaip atskiras sritis;

Tikslinis valdymas – tai strateginis valdymas nustatant ir siekiant konkrečių veiklos tikslų (pvz. rinkos dalies, pelno).

Projekto planas – tai dokumentas, kuriame raštu pateikti projekto tikslai, planuojami veiksmai, jų terminai, atsakingi atlikėjai ir kita esminė informacija, kuri iš anksto leidžia visiems projekto dalyviams vienodai suprasti, kas ir kaip turi būti padaryta. Planas veikia kaip projekto apsaugos mechanizmas, kadangi jį rengiant, matydami silpnąsias savo pasirengimo darbui vietas, kol darbai nepradėti, dar turime laiko jas koreguoti. Taigi skirdami daugiau dėmesio planavimui, palengviname savo darbą projekto atlikimo etape.

Projektai pradedami siekiant įgyvendinti teigiamus pokyčius, sukurti naują produktą, išplėsti esama rinką, patenkinti augančius vartotojų poreikius. Projekto vadovui būtina žinoti vartotojų poreikius ir norus, kad galėtų tinkamai suformuluoti projekto tikslus ir suderinti juos su organizacijos strateginiais tikslais. Kuriant naują produktą gali būti iškelti tokie tikslai:

Dažnai būna sunku suderinti tokius tikslus kaip žemi gamybos kaštai ir aukšta produkcijos kokybė. Tokie probleminiai tikslai ar užduotys turi būti aptarti pradinėse projekto stadijose. Sprendimas turi būti užfiksuotas kaip dokumentas, vėliau tarnausiantis kaip sprendimų priėmimo kriterijus ir paaiškinimas. Klientų poreikius nustato ir produkto / paslaugos tikslus numato specialiai samdyti konsultantai arba (jei projektas nedidelis) projektų vadovai.

Projekto užsakovas gali pareikalauti patikrinti siūlomo projekto įgyvendinamumą. Tam yra skirta įgyvendinimo galimybes tirianti grupė, kuri turi atlikti šiuos darbus:

Po kiekvieno projektavimo etapo turi būti atliekama vertinamoji analizė, kurioje turi dalyvauti iš visų reikalingų skyrių projekto dalyviai. Vertinamosios analizės metu patikrinamas įvestinių duomenų tinkamumas projektavimo ir kūrimo darbams atlikti, problemų nustatymas ir korekcija, projektavimo ir kūrimo proceso gerinimo galimybės.

Baigus projektą būtinai turi būti atliktas projekto patikrinimas. Projekto patikrinimas gali būti atliktas keturiais būdais, tai – projekto analizė, kvalifikaciniai testai, alternatyvūs skaičiavimai, palyginimas su kitu projektu. Dažniausiai taikomas projekto patikrinimo būdas yra projekto analizė.

Reikiama įranga ir tinkama aplinka, atitinkančia saugos, higienos ir kt. reikalavimus;

Matavimas ir analizė sujungia visą kokybės vadybos sistemą ir užtikrina kokybei gerinti reikalingos informacijos perdavimą darbuotojams.

Šie procesas skirti numatyti ir valdyti projekto išlaidas ir užtikrinti, kad projektas neviršytų numatyto biudžeto.

Išlaidų vertinimas. Visų projekto išlaidų vertinimas turi būti paremtas tinkamais informacijos šaltiniais ir susietas su projekto veiklų struktūra. Jei vertinant išlaidas pasitaiko neapibrėžtumų, turi būti įvertinta galimų paklaidų rizika. Išlaidų vertinimas turi būti pateiktas formomis, leidžiančiomis sudaryti biudžetą pagal patvirtintas apskaitos procedūras, atitinkančias projekto poreikius.

  • Vadyba Kursiniai darbai
  • 2013 m.
  • 24 puslapiai (4357 žodžiai)
  • Universitetas
  • Vadybos kursiniai darbai
  • Microsoft Word 67 KB
  • Strateginis projektų valdymas
    10 - 1 balsai (-ų)
Strateginis projektų valdymas. (2013 m. Sausio 02 d.). http://www.mokslobaze.lt/strateginis-projektu-valdymas.html Peržiūrėta 2016 m. Gruodžio 08 d. 04:23