Strateginis rinkodaros valdymas Uab „Baltijos gėrimai“


Marketingo analizė. Įvadas. Įmonės rinkodaros strateginė orientacija. Išorinės aplinkos veiksnių analizė Uab „Baltijos gėrimai“. Makroaplinkos analizė. Mikroaplinkos analizė. Įmonės rinkodaros valdymo elementai. Įmonės problema – šalia esantys konkurentai.


UAB "Baltijos gėrimai” yra viena iš stambesnių įmonių Joniškyje , kurioje dirba apie 100 darbuotojų . Įmonė užsiima didmenine ir mažmenine prekyba .Skelbia viešuosius konkursus Joniškio mieste ir rajonuose , aptarnauja dauguma mokyklų ir darželių .

UAB „Baltijos gėrimai“ įmonė teikia paslaugas. Mūsų tikslas – užtikrinti klientams , kad mūsų parduotuvėse nenusivils , gaus nusipirkti visko ko pageidauja tiek pasiturintis , tiek mažai gaunantis pajamas pirkėjas . Užtikriname prekių kokybe , efektyvų bendradarbiavimą tarp mūsų esamų ir potencialių klientų . Norime pritraukti naujų klientų, padidinti įmonės pardavimus, vardo žinomumą.

nuolat tiria mažmeninę rinką ir vartotojų poreikius ir, atsižvelgę į tyrimų rezultatus, ekonominius pokyčius šalyje kt. reguliariai peržiūri ir atnaujina prekių asortimentą;

seka naujoves, domisi naujais produktais bei paslaugomis, savo veikloje pritaiko pažangias idėjas;

siekia dirbti efektyviai, domina profesionali paslauga už konkurencingą kainą;

atviri pasiūlymams (nuolat ieško patikimų verslo partnerių ir platesnių bendradarbiavimo perspektyvų);

Esamų konkurentų grėsmė. Konkurencija rinkoje intensyvi. Pagrindiniai konkurentai „Maxima“ , „Iki“, „Norfa“ ir kt. Rinkoje veikia nemažai smulkesnių įmonių.

  • Marketingas Analizės
  • 2015 m.
  • 7 puslapiai (1027 žodžiai)
  • Kolegija
  • Marketingo analizės
  • Microsoft Word 13 KB
  • Strateginis rinkodaros valdymas Uab „Baltijos gėrimai“
    10 - 4 balsai (-ų)
Strateginis rinkodaros valdymas Uab „Baltijos gėrimai“. (2015 m. Balandžio 01 d.). http://www.mokslobaze.lt/strateginis-rinkodaros-valdymas-uab-baltijos-gerimai.html Peržiūrėta 2016 m. Gruodžio 09 d. 21:26