Strateginis valdymas Disneyland


Vadybos kursinis darbas. Disneyland. Walt Disney strategija. Strategijos išklotinė. Klietų užimtumo lygis. Apgyvendinimo paslaugos. Maitinimas. Reklama. Prieinamumas. Šeimyniškumo puoselėjimas. Inovatyvumas. Literatūros sąrašas.


Visuomenė, nes pirkėjų ir jų poreikių struktūros nuolat keičiasi.

Rinka, nes nuolatos atsiranda naujų įvairių produkto rūšių.

Ar galima identifikuoti sektoriaus sėkmės veiksnius?

Taip galima. Identifikuojant sėkmės veiksnius reikia atsižvelgti į šaką kurioje Disneyland veikia ir konkuruoja. Taip pat labai svarbi pozicija rinkoje ir kokios strategijos laikosi organizacija. Disneyland pozicija yra labai stipri, nes jie savo šakoje yra lyderiai. Reikia atsižvelgti ir į aplikos veiksnius tai ekonomiką, rinką, visuomenę ir taip pat į bendrą organizacijos klimatą. Ištirti problemas, barjerus ir kitus laikinus veiksnius, kurie trukdo tobulėti, bei svarbi vadovų pozicija.

  • Vadyba Kursiniai darbai
  • 2014 m.
  • 10 puslapių (1710 žodžių)
  • Universitetas
  • Vadybos kursiniai darbai
  • Microsoft Word 351 KB
  • Strateginis valdymas Disneyland
    10 - 4 balsai (-ų)
Strateginis valdymas Disneyland. (2014 m. Balandžio 07 d.). http://www.mokslobaze.lt/strateginis-valdymas-disneyland.html Peržiūrėta 2016 m. Gruodžio 10 d. 22:36