Strateginis valdymas Grožio namai Saulė


Vadybos kursinis darbas.

Santrauka. Strateginio valdymo teorijos analizė. Grožio namų „Saulė“ strategijos analizė. Išvados ir pasiūlymai. Literatūros šaltiniai. Priedas. Grožio namai „Saulė“ darbuotojų apklausos klausimynas.


Teorinėje darbo dalyje, aptariant strateginio valdymo ypatumus, strategijos įgyvendinimą, panaudota mokslinė literatūros analizė, loginis mąstymas. Tiriamojoje dalyje išanalizuoti grožio namus „Saulė“ veikiantis maroekonominiai veiksniai, pagrindinės problemos ir galimybės šakoje, apibudinta konkurencinė aplinka, iįvertintos įmonės stiprios ir silpnos pusės, išanalizuotos alternatyvios strategijos, padarytas yrimas grožio namš „Saulė“ strateginio valdymo efektyvumo, apklausiant įmonės darbuotojus, panaudotas anketavimas, kontekstinė duomenų analizė.

Teorinės medžiagos analizė parodė, kad vertinant strateginio valdymąo grožio namuose „Saulė“ efektyvumą, tyrime turi būti analizuojami visi pagrindiniai elementai: modeliai, stadijos, klasės, principai ir specifika, planavimas, strateginė metodologija, strateginis įgyvendinimas. Apibendrinant galime teigti, jog strateginis valdymas grožio namuose „Saulė“ yra labai aukšto pajėgumo, nes įmonė tvirtai laikosi rinkoje gana ilga laikotarpį, turi dieles verslo plėtojimosi perspektyvas. Tačiau įmonės darbuotuojai nepakankamai duomisi grožio namų „Saulė“ strateginiu valdymu ir tai trukdo įgauti dar didesnes verlo perspektyvas. Empiriniame tyrime pateikti tyrimo metu gauti duomenys, kurie leidžia analizuoti strateginį valdymą grožio namuose „Saulė“.

Problematika. Strateginio valdymo grožio namuose „Saulė“ poveikis, įtaka veiklos vykdymui ir verslo pletros perspektyvoms. Strateginio valdymo įgyvendinimo priežastys ir įgyvendinimas.

Ši citata parodo, koks svarbus strateginis valdymas yra organizacijoms, nes jis padeda atsižvelgti į visuomenės pokyčius ir leidžia susimastyti kaip geriau išnaudoti turimas galimybes organizacijai gerinti.

diversifikacijos (vienos ar kelių veiklos sričių organizacijos).

Įmonės turimi resursai arba ištekliai yra reikalingi tam, kad ji galėtų pasinaudoti aplinkoje atsiradusiomis galimybėmis. Pagrindinis išteklių potencialo analizės uždavinys yra įvertinti, ar organizacija turi pakankamai sukaupusi resursų, kad galėtų sėkmingai įgyvendinti savo strategiją.

Strateginis valdymas turi įvairių principų, nuo kurių priklauso strateginio valdymo specifika.Šių principų išsidėstymas parodo, koks svarbus ir reikšmingas yra kiekvienas principas.

Ši citata parodo , kad strategija yra pati svarbiausia dalis organizacijoje, nes tik ji gali suteikti perspektyvų laikotarpį organizacijai, duoti gerų rezultatų, suteikti didenį darbo jėgos panaudojimą, sukurti efektyvią veiklos gerinimo programą ir pasiekti norimų tikslų organizacijos viduje.

Strateginio valdymo stadijos parodo, kokia kiekvienai stadijai yra būdinga situacija, leidžianti greičiau atlikti visus planus.Taip pat galime pastebėti, jog tos išvardintos stadijos yra kaip planas strategijos analizavimui, kūrimui ir įgyvendinimui pritaikyti.

Hierarchinės struktūros firmose vyrauja trys strateginio planavimo metodologijos:

Ši citata parodo, kad yra įvairių planavimo metodologijų, kurios parodo, kas yra atsakingas už planavimą.

Anot Vasiliauskas A.(2001) yra trys pagrindinės nustatynės strategijos teorijų klasės:

Pelno didinimu pagrįstos strategijos teorijos, kurios remiasi prielaida, kad pagrindinis firmos konkurencingumą skatinantis veiksnys yra pelningumas;

Ištekliais pagrįstos strategijos teorijos , kurios remiasi prielaida, kad pagrindinis firmos konkurencingumą lemiantis veiksnys yra išteklinis potencialas, o vyraujantis strategijos tikslas yra išteklinio potencialo didinimas;

Iš citatos galime pastebėti, kad visos teorijų klasės remiasi svarbiais ekonominiais aspektais ir tai, kad visos teorijos skatina konkurencingumą.

Taigi pastebime, kad plėtotinės metodologijos teorijos yra tokios: išlikimu, neapibrėžtumu, derybomis ir pažinimu pagrįstos strategijos teorijos. Matome, jog jos visos yra svarbios organizacijai išlikti, prognozuoti su didesne tikimybe, išaiškinti žmogaus veiksnio svarbą strateginiam procesui, kurti ir įgyvendinti organizacijos strategija.

Kiekvienos įmonės strategiją sudaro tokie elementai, kaip vizija, misija, tikslai, veiklos sritis ir konkurencinis pranašumas (Grybaitė, 2012).

Vizija apibūdinama klausimu: kokią poziciją norime užimti ateityje? Tuo tarpu misija apibūdinama klausimu: kodėl mes egzituojame? Veiklos sritį sritį padeda apibūdinti vartotojai, geografinė padėtis ir vykdomų veiklų spektras. Konkuencinis pranašumas apibūdina, kuo įmonė yra geresnė už kitas įmones, veikiančias rinkoje.

  • Vadyba Kursiniai darbai
  • 2016 m.
  • Lietuvių
  • 26 puslapiai (5857 žodžiai)
  • Universitetas
  • Vadybos kursiniai darbai
  • Microsoft Word 663 KB
  • Strateginis valdymas Grožio namai Saulė
    10 - 6 balsai (-ų)
Strateginis valdymas Grožio namai Saulė. (2016 m. Sausio 29 d.). http://www.mokslobaze.lt/strateginis-valdymas-grozio-namai-saule.html Peržiūrėta 2016 m. Gruodžio 03 d. 06:49