Strateginis valdymas. Konspektai


Strateginis valdymas konspektas. Strateginio valdymo konspektai. Strateginio valdymo konspektas. Strateginis mastymas. Organizacijos strateginis valdymas. Verslo strateginis planavimas konspektas. Pramones sakos analize. Strateginio valdymo spera. Strateginis valdymas refratas ir skaidres. Strateginis organizacijų valdymas konspektai.

Vadybos konspektas. Strategijos identifikavimas. Verslo strategijos dinamika. Strateginis planavimas prieš strateginį mąstymą. Verslo strategija. Konkurencinis pranašumas. Organizacijos projektavimas. Organizacija ir konkurencinis pranašumas. Išorinė situacija: pramonės šakos analizė. Konkurencija ir rinkos nišos. Konkurencija koncentruotose rinkose. Įėjimas į rinką ir konkurencinis pranašumas. Vertės sukūrimas vertės-kaštų grandinėje. Strateginis valdymas besikeičiančioje aplinkoje. Strategija rinkose, pasižyminčiose pelno didėjimu dėl paklausos. Globalizacija ir strategija. Korporacijos strategija. Strategijos procesas.


Verslo strategijos vaidmuo: verslo strategijos dinamika, sėkmingai veikiančių firmų veiklos istorija pateikia platų spektrą įvairių kelių, leidusių joms pasiekti geriausius rezultatus. Kai kurios firmos sėkmę yra pasiekusios inovacijų dėka, kitos daugiau dėmesio teikė veiklos efektyvumui. Kai kurios sėkmingai veikiančios firmos siekė kuo greitesnio augimo, tuo tarpu kitų augimas yra santykinai nuosaikus. Kai kurios firmos dominuoja savo rinkoje, kai kitos sėkmingai veikia koncentruodamosi į mažus rinkos segmentus.

Firmų veiklos rezultatų bei pasirinktų strategijų įvairovė yra neatsitiktinė, atsižvelgiant į didžiulius pramonės šakų, kuriose veikia firmos skirtumus, teisinę aplinką, su kuria jos susiduria, žmogiškuosius, finansinius bei fizinius resursus, kuriuos gali įsigyti. Vadovui, kuris privalo išlaviruoti firmos išorinėje aplinkoje taip, kad būtų geriausiai išnaudoti firmos resursai, tokia įvairovė yra pernelyg didelė. Todėl šiuose ieškojimuose padeda strateginis valdymas. Strateginis valdymas padeda integruoti priemones ir koncepcijas į sistemą, padedančią suprasti ryšius tarp vadovo priimamų pasirinkimų ir firmos rezultatų.

Vadovai susiduria su didele pasirinkimų įvairove kiekvieną dieną. Jie turi priimti sprendimus kuriuos produktus ar paslaugas pasirinkti, kur investuoti, kokias žmogiškųjų resursų valdymo politikas įdiegti ir kokias organizacines struktūras adaptuoti. Be to, net ir nedidelėse organizacijose strateginius pasirinkimus priima daugybė sprendimų priėmėjų ir įgyvendina daugybė darbuotojų, esančių skirtingose funkcinėse srityse bei geografinėse vietose.

Egzistuoja pavojus, kad firmos pasirinkta kryptis susidurs su pasipriešinimu iš konkurencinės aplinkos pusės, ją veiks agreguoti nekoordinuoti sprendimai, kuriuos priima nepriklausomi dalyviai firmos viduje. Tokiu atveju pasiekti rezultatai bus atsitiktiniai, galimybės prarastos, neišvengiamai iškils pavojai. Tokiu būdu, kaip alternatyva firmos vadovams tampa bendrų siekių išvystymas bei strategijos, leidžiančios pasiekti šios tikslus, suformulavimas. Todėl strateginio valdymo tikslais laikomi strategijos, kuri leidžia vadovams daugiau kontroliuoti firmos pasirinktą kryptį, pasirinkti atitinkamą elgsefirmos rezultatai priklauso tiek nuo jos pasirinktų veiksmų, tiek nuo situacijos, kuriai esant šie veiksmai priimti. Šiuo atveju veiksmais laikomas firmos resursų įsigijimas ir paskirstymas.

  • Vadyba Konspektai
  • 2010 m.
  • 80 puslapių (45692 žodžiai)
  • Vadybos konspektai
  • Microsoft Word 688 KB
  • Strateginis valdymas. Konspektai
    10 - 1 balsai (-ų)
Strateginis valdymas. Konspektai. (2010 m. Kovo 03 d.). http://www.mokslobaze.lt/strateginis-valdymas-konspektai.html Peržiūrėta 2016 m. Gruodžio 04 d. 06:07