Strateginis valdymas Lietuvoje


Vadybos referatas. Įvadas. Įmonės tikslai ir uždaviniai. Trumpa įmonės charakteristika. Įmonės potencialo įvertinimas: konkurencinė analizė. Galutinis įmonės tikslų ir uždavinių formavimas. M. Laikotarpiui. Įmonės aplinkos analizė. Aplinkos veiksnių, turinčių įtakos įmonės tikslų pasiekimui, įvardijimas. Didžiausią įtaką darančių aplinkos veiksnių įmonės tikslų pasiekimui, naudojant veiksnių tarpusavio ryšio analizę, nustatymas. Aplinkos veiksnių projekcijos. Metų laikotarpiui sudarymas. Mb „x“ veiklos vystymo alternatyvių scenarijų sudarymas. Mb „x“ veiklos vystymo scenarijai. Mb „x“ sukonkretinta swot analizė. Įmonės veiklos vystymo pasėkmių analizė. Mb „x“ veiklos vystymo trikdžių eliminavimas. Mb „x“ veiklos strategijos suformulavimas. Vieningos strategijos formavimas. Tikslinis veiksmų planas. Išvados.


Pastaruoju metu Lietuvoje skatinamas žmonių verslumas: kuriamos naujos įmonių formos – taip sudarant sąlygas lengviau ir paprasčiau pradėti savo verslą, verslo priežiūros institucijos orientuojasi į verslo priežiūrą ir konsultavimą, o ne baudimą. Valdžia stengiasi suteikti geriausius įrankius žmonių verslumo skatinimui.

Pasinaudodamas sudarytomis sąlygimos, 2012 m. lapkritį pats įkūriau mažąją bendriją „X“. Šiame darbe apžvelgiau šios įmonės strateginį valdymą, naudodamasis asmeniška patirtimi bei veiklos pradžios rezultatais.

  • Vadyba Referatai
  • 2013 m.
  • 17 puslapių (2476 žodžiai)
  • Vadybos referatai
  • Microsoft Word 39 KB
  • Strateginis valdymas Lietuvoje
    9 - 3 balsai (-ų)
Strateginis valdymas Lietuvoje. (2013 m. Gegužės 08 d.). http://www.mokslobaze.lt/strateginis-valdymas-lietuvoje.html Peržiūrėta 2016 m. Gruodžio 05 d. 22:53